Wat je even kwijt wilt #4

Risotto

1 like

Laatst deze vis tacos gemaakt, was lekker! https://www.culy.nl/recepten/healthy-vis-tacos-met-rainbow-slaw/

1 like

pasta pesto

1 like

Uw bericht is gemarkeerd door de gemeenschap en is tijdelijk verborgen.

9 likes

Pfff ik ging net even lunchen met m’n zusje, word ik ineens helemaal niet lekker. Trillerig, warm, misselijk, duizelig. En nu lig ik op bed en heb koppijn. Snap niet wat het is? Combi van te weinig eten en het weer denk ik, maar wel gek dat ik dit nu voor het eerst heb terwijl het al weken zo warm is en ik al weken niet goed eet (en nu juist beter eet).

Die van mij heet Bollebose

4 likes

Ik ben op de sportschool en vergeten sokken mee te nemen, dus nu ben ik maar zonder sokken in mijn schoenen gegaan, want geen tijd meer om voor de les nog nieuwe te halen. Hoop dat ik de schoenen zo nog weer uitkrijg, want erin ging een stuk moeilijker dan met sokken.

2 likes

Effe beetje zeuren hoor, sorry.
Ik had vorige week een korte werkweek, en vanaf volgende week vakantie.
En nu tussendoor nog wel een hele werkweek. Maar ik heb er zo weing zin in, ik was vorige week lekker ontspannen van het lange weekend en wil nu gewoon vakantie :weary:

Ik had dit op iemand gereageerd ipv op het topic en ik kreeg dat niet weg dus toen ging ik maar verwijderen en opnieuw posten. Maar nu krijg ik de melding dat de inhoud teveel lijkt op wat ik onlangs heb gepost. Hopelijk helpt dit hele verhaal xxx
Word ik verdorie zelfs van frustratie even uiten nog meer gefrustreerd :triumph:

haha love dit!

1 like

Is wobbly hier eigenlijk nog? Onder een andere naam dan? Of zit ze op WT?

“niet verlegen of preuts” :sick:

1 like

En ik heb het koud en heb geen vestje bij me.

Oké nu klaar met zeuren denk ik :sweat_smile:

Als je dan al zon viezerik bent zet er dan ook dit bij " Moet tegen een stootje kunnen :smirk::smirk:"

7 likes

Ja ik weet t ook niet nu haha. Onderwijs en opvang zijn wel samengevoegd ondertussen, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat elke locatie beide had haha.

Dan is de vraag nu: wat stond erin :sweat_smile::joy::joy::joy:

2 likes

ha, ik vond ook iets grappigs toen ik hierop ging googlen

6 likes

Vertel eens, hoe is je dag tot nu toe?

1 like

Heeft iemand een goed recept voor de lekkerste ijskoffie? Vind die van de Hema altijd zo lekker met karamel, heb vanavond op de planning: ijskoffie maken

2 likes

Ik vind het zo oneerlijk om nog steeds voor andermans gemaakte fouten op te blijven draaien. Fouten maken is menselijk, maar steeds dezelfde door verschillende mensen binnen hetzelfde bedrijf, waarbij ook nog vaak nagevraagd is of het wel klopt
:roll_eyes: En ze hebben voor mij hele grote gevolgen gehad, op verschillende vlakken, en ze achtervolgen me nu dus nog steeds met flinke consequenties. Zelfs nadat bevestigd is dat zij fout zaten. Zo unfair :frowning_face:

Meeeeh de antwoorden van mijn herkansing staan online en hoe ik het zelf heb nagekeken kom ik 0,5 punt te kort. Betekent dat ik 59,9% heb voor dit vak ipv 60,0% en dat betekent dat ik m’n bachelor niet heb. :cry:
Hoop dat het net iets coulanter wordt nagekeken. Wil gewoon naar huis om daar een potje te gaan brullen maar zit nog op m’n werk mweh