Huh ik snap het niet?
Toen ik https://forum.bodybuilding.nl/attachments/xqggus-jpg.158672/ zag moest ik denken aan thierrrry
Heb echt last van FOMO hiero.
Ik ook en vind het daardoor een stuk stommer hier
Bij WTF zoeken ze nog mensen en is het een stuk rustiger.
Samenvatting
Grapje he voordat mensen mij straks aanvallen.
Het is maar goed dat ik een dagje vrij heb vandaag, anders had ik dit nooit kunnen bij benen
Ik mag hopen dat iedereen vandaag een zwembad op zet.
Had ze haar Harry’s ‘los in het hok’?
Ik ging net even wat laatste vakantie inkopen doen bij kruidvat. Ik dacht voordelig gekozen te hebben en toch loopt het altijd weer op tot 50+ euro
yeeh! als wat? kzat vandaag nog het studietopic te lezen dat je iets zocht (8 dagen geleden haha)
Story of my life, kom toch altijd weer thuis met föhns, telefoonhoesjes, sokken en voor drie jaar aan shampoo
Ik zou wel echt vooral benoemen dat je het jammer vindt dat ze niets met je lijkt te willen delen.
Oproepkracht bij een kinderdagverblijf. Via een ellegirlllll (even een shoutout!).
Ik had ook nog een andere sollicitatie lopen wat me heel interessant leek, maar dat is wel echt lastiger te combineren met mijn studie, dus dat ga ik afzeggen.
Yes eindelijk mijn spullen ingeleverd. Vandaag laatste werkdag zoooo blij dat ik nu officieel weg ben.
Jeeej! Zeker niet in je geboortedorp? (Anders waren we soort van collega’s )
@Ishq ook jeeeej!
Leuk! Gefeliciteerd
Nee, gewoon in mijn woonplaats. In mijn geboortedorp zit geen eens een kinderdagverblijf Maar ik snap waar je op doelt
Jammer. Haha
Jawel toch? Niet?
Nja,was leuk geweest haha
Wat zal ik maken voor het eten vanavond? Alle opties zijn welkom. Ben echt mega inspiratie loos met dit warme weer. (salade’s zijn even uitgesloten want die kan ik voorlopig niet meer zien)
Wel dan? Dan is dat nieuw! Weet nog dat alle leerlingen naar H moesten als ze naar een kdv/bso wilden. Maar zou grappig zijn geweest ja