Wat je even kwijt wilt #4

Hou je van wat meer koffie smaak? Of sterkere koffie. Dan heb ik een Frappe recept voor je.

1a 2 ( licht er dus aan hoe sterk jij hem wilt) theelepels oplos koffie ( van douwe egberts met een rode dop in zon glazen pot)
Dan suiker ( optioneel )
Dan een klein beetje water . In een cocktail shaker of als je zon hand mixertje hebt dan los je het daar mee op.
Dan in een glas en dan vul je het glas ongeveer tot 3/4e en dan een schep vanille ijs erbij. ( of ijsklontjes)

1 like

Ohnee, dat is echt kut. Ik hoop met je mee! Wanneer weet je het resultaat?

Mijn beste vriendin is deze week jarig en ik heb echt geen flauw idee wat ik moet kopen. We kennen elkaar al zo lang dat ik het gevoel heb dat ik al zo ongeveer alles al een keer gegeven heb. Hmpfff.

Ze hebben 20 werkdagen de tijd om na te kijken. Dank voor je medeleven, hopelijk helpt het :poop:

1 like

Ik ben efht heel erg stoned, lame I know, maar ik heb zo een borrel met de mensen op wiens huis ik heb gepast. Ik kan dit niet aan jezuschristustepaard

13 likes

In mijn ervaring zijn de meeste mensen die examens nakijken geen boemannen (of vrouwen), dus zullen ze je die 0.1 % vast niet misgunnen.

Als ik nu Mn bloes French tuck, zie ik er dan uit als iemand met meer Hobbies dan Groeten van Max kijken?

2 likes

Ik heb net een cijfer terug gekregen voor een vak wat ik heel stom vond, het was groepswerk en een van ons heeft een 8, de andere twee een 7,5. Twee maanden geleden al ingeleverd, maargoed.

Vraagt mā€™n professor nog of we ā€œdaarmee kunnen levenā€ en we anders een afspraak bij hem kunnen maken om het te bespreken

Vent, ik deed dit keuzevak omdat ik voor dat andere keuzevak een 4 had en die niet nog een keer wilde doen. Een 7,5 is GEWELDIG haha ik ben intens blij

24 likes

Ik heb net van die baby knijpfruit gekocht om ijsjes te maken voor mijn konijn. Heb ik de status crazy bunnylady al verdient?

24 likes

Ja

Geprobeerd, maar ik zie er eerder uit of ik spontaan Cotton Eye Joe ga jodelen, misschien werkt het beter zonder een houthakkersblouse.

2 likes

French tuck vind ik sexy en het laat je langer lijken groetjes Tan.

5 likes

Ik wil een carriereswitch maken.

Zowel HBO opleiding volbracht als WO master. Richting GGZ. Dat wil ik nu niet meer.

Eisen:

• max 3 dagen (is niet zonder reden)
  • niet in de GGZ
  • niet met klanten/patiĆ«nten/cliĆ«nten werken (introvert present)
  • ik wil geen nieuwe echte opleiding volgen (interne opleiding ofzo is wel prima)
  • leuk bedrijf (ben gevoelig voor werksfeer)
  • regio Rotterdam

Wie heeft er werk dat leuk is en waar mensen aangenomen worden die een verkeerde opleidingskeuze gemaakt hebben? En dus rekening houdend met bovenstaande punten.

Het voelt voor mij als onmogelijk maar hopelijk is iemand hier de reddende engel. Bij succes krijg je een stukje van mijn eerste salaris.

Ik heb een tijdje als copywriter gewerkt bij een webshop. Is dat wat? Moest gewoon hele dagen teksten schrijven over deodorants en nagellakjes

1 like

UGh ongesteld en allemaal puisten, zie er echt uit als een vieze junk.

Yayyyy ik ben zo blij kreeg net een telefoontje dat ik ben aangenomen bij de IKEA zo happy

32 likes

Ik heb @Jeg al een tijdje niet actief gezien. Een beetje van het forum afgestapt?

Misschien wel een idee! Was dat echt een baan of meer zoals Textbroker waar mensen hier weleens over schrijven? Dus echt met contract enzo? En wat verdiende je toen ongeveer? (Als je dat wilt zeggen)

Ik ga zo naar de kapper maar ik weet niet wat ik met mijn haar moet dooeeoeoeen. Heb nu vrij lang haar (10 cm over mijn schouder ong) maar het is saai. Dus, poll.

• alleen puntjes eraf + laagjes
  • 5 cm eraf + laagjes
  • 10 cm eraf + laagjes
  • anders, namelijkā€¦

0 stemmers

Gefeliciteerd!

1 like

Ik voel me echt suf zonder coole titel achter mijn forumnaam :pensive: