Tegenwoordig kan ik me wel goed inhouden met wat betreft het kopen van kleding en schoenen, maar nu ben ik in Singapore en het aanbad aan Korean/Asian beauty/skin care is zo groot omg moet me echt inhouden maar dat lukt niet.
Al zoveel gekocht
Help
Wie pakt m’n creditcard af
koop alles!
Nee maar, check vooral Cosrx als je het kan vinden <3 dat merk!
KOOP ALLES!
Prachtig. Bijna de Mona Lisa! Ga zo door!
Je kan ook beter iets makkelijkers tekenen, zoals mijn profielfoto .
Is dit een hint
Lekker subtiel toch
Via mijn vriend werd ik geattendeerd op het volgende. Er is dus een missverkiezing in Lelystad, maar de mensen daarachter staan in de fotografiewereld bekend als mensen die hun handen niet thuis kunnen houden bij (minderjarige) meisjes (inclusief aanklachten etc). Ook de voorwaarden zijn belachelijk waardoor er eigenlijk al alarmbellen af moeten gaan:
Misschien zijn er dus meiden hier die daar aan mee willen doen/iemand kennen die dat van plan was.
Heb een aantal producten van cosrx gekocht, niet veel want heb nog best wel veel thuis haha. Thanks anyways
Vrijgezel zijn, niet preuts, waar slaat dit op.
Ja nou schijnbaar is het zo dat hij niet toestaat dater mensen aanwezig zijn bij de shoots. Dus als je geen partner hebt zul je waarschijnlijk minder snel iemand meenemen. Maar die eisen zijn inderdaad echt belachelijk. Krijg er echt een akelig gevoel van.
Ugh krijg hier echt een naar gevoel bij! Vooral als je al weet dat die mensen hun handen niet thuis kunnen houden. Is er niks wat ze hieraan kunnen doen?
of de mijne
Kreeg dit net doorgestuurd met betrekking tot die missverkiezing
Goed nieuws dus, daar is het event in elk geval gecanceld
Huhhh dat forum ziet er precies zo uit als ons oude forum?!?
Volgens mij is het ook een screenshot van het oude forum.
Dat was ons oude forum Zoekresultaat als je google images ellegirl forum doet