Wat je even kwijt wilt #4

Dat snap ik wel en herken ik ook wel. Ik probeer ook vaak dingen aan haar te vragen en dan hebben we ook heus leuke gesprekken, maar regelmatig loop ik er tegenaan dat ik niet weet wat er speelt in haar leven en er dus ook niet naar kan vragen? Ik heb echt niet het idee dat ze dit expres doet ofzo maar ik weet gewoon niet hoe ik het op een lieve manier kan opbrengen. Ga denk ik een dezer dagen maar eens tegen haar zeggen dat ik er graag voor haar wil zijn zoals ze er ook altijd voor mij is en dat ik heus wel super geinteresseerd ben in alle belangrijke en onbelangrijke dingen in haar leven. Ze klinkt nu echt als een super stom iemand maar dat is juist helemaal niet zo, ze is echt een hele lieve vriendin en we zijn altijd twee handen op een buik en ik wil haar dus echt niet kwijt en ik weet zeker dat dat wederzijds is. We doen super veel leuke dingen en onze vriendjes kunnen het ook heel goed vinden dus daarmee doen we ook leuke dingen, het is echt niet alsof we inmiddels vreemden van elkaar zijn geworden ofzo gelukkig :slight_smile: het zit me gewoon een beetje hoog denk ik!

1 like

het was niet Wil? van Tien?

3 likes

Nee, vast een van haar volgers #trotsemama

1 like

Ik woon ook in een oud appartement, maar bij ons heeft het wel geholpen om de gaten dicht te maken. Zoals @George al zei met van die metaalsponzen.

1 like

Mijn belastingaangifte is niet verstuurd, al de 3e x in 3 jaar.
Maar ik krijg iedere x als ik inlog of dat probeer ook nog eens foutmeldingen dus ik kan hem ook niet verzenden.
Ik heb geld nodig ja :mad:

Ah jammer. Hoop dat het nu beter gaat. :slight_smile:

Kan iemand een photoshop maken waarbij hij ergens in de Tweede Kamer ligt? Of deze pose bovenop een vleugel

6 likes

Mijn vriend heeft voor lange tijd beschimmelde vuilniszakken boven laten staan toen ik op vakantie was, heel broeierig dus en 1 zak was lek.
Nu vond ik net 3 popjes of coconnen ofzo. En ik google net maden en gadver dat was het dus gewoon.

Ik vind het zo moeilijk he want ik ben echt niet schoon maar ik ben vooral heel slordig. Dit is smerig.

6,5 jaar samen en m’n vriend heeft mijn naam verkeerd geschreven op mijn verjaardagskaart :+1:t3::joy: gelukkig wel gecompenseerd met z’n cadeaus

43 likes

Is er hier iemand wel eens een weekje alleen naar een of ander all inclusive resort geweest? Op het egf had iemand dat gedaan, maar weet niet meer wie en of diegene hier nog zit.

Vroeg me af hoe dat bevallen is! :biggrin: twijfel er namelijk over om dat ook te doen dit jaar. Gewoon een week weg met een stapel boeken en tijdschriften. Maar ben ergens wel bang dat ik me eenzaam ga voelen ofzo?

1 like

Het waait hier opeens super hard en nu weet ik niet wat ik aan moet.

Hahaha, hoe dan?! Fijn dat de cadeaus het goedmaakten haha. Fijne verjaardag! :birthday:

1 like

ja, hier ook! why?.. waai he he he

7 likes

Hahahaha ik ga stuk

1 like

@Alocasia bedankt voor je felicitatie in het oude topic. Ik vier het vandaag met familie en ga nog met een paar vriendinnen iets doen van het weekend. Dat is een verrassing dus ik weet nog niet wat.

1 like

Gefeliciteerd @Dancingqueen en @Depeche

2 likes

Heeeel ingewikkeld. Ik denk dat @Hyde wel een goede kant belicht. Misschien is het gewoon onwetendheid. Als je het gevoel hebt dat ze dingen ‘expres’ niet naar jullie communiceert kan je dat wel aankaarten, lijkt me. Of dat op vakantie handig is, is een tweede vraag
 Hmm

1 like

Ah wat gezellig! Leuk, een verrassing en het voelt altijd extra feestelijk om het over meerdere dagen verspreid te vieren haha. Fijne dag! :sunny:

1 like

Gefeliciteerd met jullie verjaardag :tada: @Depeche en @Dancingqueen

2 likes

Uiteraard bestaat die al

13 likes