Jeetje lijkt me een vervelende situatie! Vooral omdat je nu op vakantie bent. Valt dit die andere vriendin ook allemaal op? Misschien kan je het eens lacherig/ casual opbrengen van “Ja hallo, jij vertelt ook nooit eens wat! Kom op, vertel eens over …”?
hey ik doe weer eens mee hier
hahaha dat is echt de leukste naam ever
misschien moet ik dan Dakpan ofzo doen
of Voordeur
Aangeven dat je er graag voor haar wilt zijn en dat ze alles tegen je mag zeggen. Benoem je gevoel.
Verder denk ik dat je weinig kunt doen. <3
Voordeur
Mijn seksrobot
Haha, dat ga ik straks zeggen!
Ze wilde me dit keer niet prikken omdat ik niet nuchter was, terwijl op het formulier stond dat ik níet nuchter geprikt hoefde te worden.
Heb gezegd dat ze me anders zelf maar een naald moet geven en dat ik het zelf wel wilde doen.
Ga niet voor mn plezier hoogzwanger steeds heen en weer naar het ziekenhuis fietsen.
Hahahahaha karel
Nou idd! Doen! En laten weten hoe ze reageerde he
Ik heb gisteren besloten dat ik de 18e samen met een vriendin een afspraak ga maken voor een tattoo maar moet nog even wat leuks verzinnen om te laten zetten oeps
Omg ik moet zo lachen.
Ik moest met de fiets naar de dokter, dus ik wou hem daarjuist uit het tuinhuis halen. Maar de fiets (van m’n zusje) stond al buiten.
Ik ging er vanuit dat m’n vader hem voor me had buiten gezet, dus ik sms zo naar hem “Merci om de fiets buiten te zetten ”
Ik met de fiets naar de dokter, ik zit nu in de wachtzaal. Krijg ik een smsje van m’n vader: " Dat is wel de fiets van Naam vriend he"
en ik vond het al zo raar dat m’n vader zo attent was geweest
Die andere vriendin vind het ook, maar zij hebben een heel andere band en kennen elkaar minder lang dus zij stoort zich er bij vlagen aan. Ook weet zij gewoon minder omdat ze het dus niet via via hoort en ik wel. Kan het idd nog wel een paar keer zo opbrengen maar denk dat dat alleen werkt voor dat moment. Gister hadden we het ergens over en dat had ze dus pas veel later aan haar moeder en vriend verteld toentertijs, terwijl het echt iets heel belangrijks was waarvan die vriendin en ik echt zoiets hadden van huuuuh?! Dan bel je toch meteen?! Maar zij ziet dat gewoon niet ofzo, echt heel raar. Soort gemaakte zelfstandigheid lijkt het wel…
@Lentex bedankt, dat zal ik zeker tegen haar zeggen als het een keer een goed moment is
Haha ja dit hadden wij op werk dus ook, maar het helpt wel. Dus als je een middag niets te doen hebt kun je het proberen haha. Ik duim met je mee!
Ik heb een nieuwe bijbaan, yay!!
Ik ben wel helemaal verbaasd over het salaris, het is zoveel meer dan ik verwacht had. En sowieso veel meer dan ik ooit verdiend heb
@Sparkles Precies dit (en dat van @Hyde). Ik ben ook zo. Ik vertel niks uit mezelf, tenzij mensen ernaar vragen. Ik voel me altijd bezwaard als ik uit mezelf iets vertel. Denk dat ze er dan niet op zitten te wachten of zo.
Bijna 200 berichten in een paar uur!
Gelukkig is het rustig is op kantoor en kan ik het topic een beetje bijhouden haha.
Het is wel deels hoe ze is, maar er zijn ook zeker momenten waarop we wel gewoon dingen bespreken en het is zeker niet altijd zo geweest. Ze kan ook heel erg open zijn over bepaalde dingen of bepaalde momenten maar de laatste tijd is dat gewoon amper het geval geweest. Ik zie gewoon niet in hoe je alles over mij wil weten en dan niks over jezelf verteld? Zelfs niet dat je je master hebt gehaald? Of je vriend eindelijk zn verblijfsvergunning heeft, waar we het bijvoorbeeld wel super vaak over gehad hebben? Aan de ene kant snap ik wat je zegt, maar ik snap niet hoe zij dan een vriendschap kan verwachten zonder dingen van zichzelf te delen. Het voelt als een slechte date waarin je date je onderwerpt aan een soort interview en bij elke vraag terug weer het gesprek naar jou terug buigt. Zelf is ze wel super beledigd als ik iets niet aan haar heb verteld bijvoorbeeld. Als dit echt is hoe zij dan blijkbaar is geworden denk ik niet dat we nog erg lang goede vriendinnen gaan zijn en vrees ik ook voor de rest van haar goede vriendschappen (we zitten in dezelfde vriendengroep). Ik voel me gewoon buitengesloten van haar leven terwijl ze super vaak aangeeft dat ik daar blijkbaar een groot onderdeel van ben. Ze hoeft echt niet alles met mij te delen en daar wil ik haar ook niet toe dwingen maar ik merk gewoon dat onze vriendschap hier onder lijdt en vandaar dat ik het graag wil oplossen, het ‘gewoon accepteren’ is daarin voor mij niet echt een optie meer. Ze hoeft echt niet te veranderen voor mij, maar hoe kan ik je beste vriendin zijn als ik niet eens weet dat je een bepaalde mijlpaal hebt bereikt, ergens mee bezig bent of weet ik wat? Dan kan ik je toch niet feliciteren, of je een kaartje sturen of een hart onder de riem steken of weet ik veel, wat ze wel allemaal bij mij doet en wat ze dus blijkbaar wel als onderdeel van een vriendschap ziet?
Ik zag net een pittig dametje met een t-shirt aan waarop #MOMLIFE stond…