Wat je even kwijt wilt #4

Ik was vorige week op een camping waar er iedere nacht zo 1 in de slaapplek zat, drama.

1 like

De ene is gebakken de andere niet. Nee grapje ik heb er nog nloit een uit zeeland zelf op dus ik denk dat die wel lekker zijn. Althans dat hoop ik.

1 like

Oh god, rillingen van dat plaatje :persevere:

1 like

Omg ik ben Ice queen :joy::joy::joy: Wie moet ik bedanken?

32 likes

Ik had afgesproken met mezelf dat ik vandaag het hele huis zou gaan schoonmaken maar ik heb er nu spijt van

@heelffforum Rustââg, zo kan ik het toch nooit bijhouden

14 likes

Die uit de AH zijn echt kansloos

1 like

ik hetzelfde, het is zo’n fucking smeerboel echt ransbak max

ik ga zo wel beginnen
en hoef van mezelf niet de badkamer helemaal te doen

Ik kijk zo erg op tegen de kattenbakken, val echt bijna om van die geur als die kap eraf gaat :sob:

1 like

Zit ik in de chat? Zo voelt het namelijk.

28 likes

Dit is precies de reden dat ik die chat nooit open :sweat_smile:

4 likes

Ja op deze manier valt er niet bij te lezen

1 like

Het is weer zover… Ik ga zo met mijn moeder naar de markt. :smiley: Op jacht naar een trolley voor mijn vakantie.

1 like

In ieder geval zorgen dat al het eten wat je in huis hebt in keukenkastjes of in de koelkast staat. Mocht je iets buiten een kastje bewaren moet je het in een afsluitbare bak/trommel doen. Dat scheelt al een hoop!

Verder kunnen muizen niet door metaal sponzen heen bijten. Mocht je ergens een gaatje/kiertje hebben waarvan je denkt dat hij daar uit komt kun je er zo’n spons in drukken. Dan houd je ze ook gelijk buiten!

KIk ben op vakantie met mijn beste vriendinnen maar ik merk dat mijn liefde voor de ene echt een beetje bekoeld is de afgelopen tijd. Dit komt omdat ze me nooooit wat verteld, het lijkt zelfs of ze expres dingen achter houd. Bepaalde mijlpalen zoals het behalen van haar masterdiploma, verblijfsvergunning voor haar vriend, nieuwe baan etc moet ik allemaal via via achter komen of laat ze casual (bv in een whatsapp groepschat) een hele poos later eens vallen en dat vind ik echt zoooo stom want ik leef echt wel met haar mee en ben altijd geinteresseerd in haar. Gesprekken met haar draaien altijd om mij en ik merk ook dat als ze met vriendinnen praat het nooit om haar gaat. Uiteraard stuur ik het gesprek regelmatig naar haar door vragen te stellen etc en dan geeft ze of heel vaag antwoord of helemaal niet en begint over iets anders. Echt super irritant. Daarnaast kan ze echt veranderen als een blad aan een boom als we met verschillende mensen zijn, dusdanig dat ik haar soms gewoon niet herken? Ze was bv altijd medium anti drugs en nu zat ze gister doodleuk te vertellen dat ze door de tijd heen met bepaalde mensen wiet, hasj, xtc, ritalin en zelfs coke heeft gebruikt! Ik ben echt niet sterk anti en dat had ze me heus kunnen vertellen en daar is ook vaak de mogelijkheid toe geweest omdat we het regelmatig over zulke onderwerpen hebben maar dat heeft ze dus jaren voor me verzwegen en dat doet best wel zeer? Ik weet overigens niet of het echt waar is want ze doet wel vaker een beetje interessant en vind het soms grappig om mensen te shockeren (hoe schrijf je dat) maarja. We kennen elkaar al sinds we drie zijn dus ik wil haar echt niet kwijt maar ik begin zo veel irritaties te ontwikkelen hierdoor, ik voel mezelf een slechte vriendin omdat ik nooit wat van haar weet of alleen de marginale dingen en alles later of via via hoor (vooral via mn moeder, die is goed bevriend met haar moeder of mn vriend die goed bevriend is met haar vriend). Ik heb niet het idee dat onze vriendschap vanuit haar kant bekoeld is of dat ze dit soort dingen wel met andere vriendinnen bespreekt, dus ik denk niet dat ik echt ben ‘vervangen’ ofzo. Zij lijkt het delen van belangrijke dingen in haar leven gewoon niet belangrijk te vinden maar wil andersom wel alles van mij weten. Hetzelfde hoor ik van andere gemeenschappelijke vrienden die hun irritaties hierover met mij delen.
Lang verhaal en props als je het helemaal hebt gelezen, maar iemand tips hoe ik dit kan veranderen of hoe ik het het beste kan aanpakken/aankaarten zonder dat ze zich aangevallen voelt?

1 like

“Waar mag ik prikken?” In je eigen arm :innocent::innocent:

1 like

@briseis die is niet door gegaan. Er was nogal veel aan de hand en zat niet lekker in mijn vel.

@sedana is het zo’n kussen met zo’n deukje erin? Die zijn in het begin altijd keihard maar na een tijdje liggen ze echt veel fijner.

@MakeFezHappen ik ken je niet maar op het mini fototje in whatsapp vind je echt super knap. Bovendien zijn een stralende huid en goed haar overrated, je bent meer dan dat. Alhoewel ik ook super kut haar en geen geld heb om naar de kapper te gaan. Begrijp het helaas wel.

@Mayou als je er op tijd bij bent zou je wat alcohol op de muggenbulten kunnen doen. Dan jeukt het niet en krijg ik geen mega bulten. Misschien helpt het jou ook?

2 likes

Ik heb dus gisteren de Bose QC35 II gekocht en we zijn sinsdien onafscheidelijk <3 Wat een rust.

Hij heeft nog een naam nodig. Suggesties?

8 likes

Joris!!

1 like

Kom ik net op straat de tante van mn vader tegen. “Hoe gaat het?” Ja goed hoor, bla bla kletspraatje. “En je hebt daar nog een litteken?” Uh ja fijn dat je me daar aan herinnerd :roll_eyes:
(Ik hoopte nog dat ie minder op ging vallen na een tijd.)
Oke doei