Wat je even kwijt wilt #4

Ik zit nu te bedenken waar en wanneer ik spekkoek ga halen :sweat_smile::smirk:

2 likes

hahahaha jouw titel

VIP plaatsen op mā€™n bruiloft voor jullie

2 likes

haha nee achteraf gezien totaal niet mijn type
plus geen zin :grimacing:

1 like

Het valt mee met de hitte vandaag! Youā€™ll survive.

Tenzij je in het oosten/zuiden woont. Dan wordt het gewoon heet.

1 like

Nee, in het midden haha :stuck_out_tongue: Maar rest van de week wordt het wel weer tropisch :frowning:

Haha nou snel wassen dan! Ik heb vandaag mijn vriend aan de was gezet. Heb in de zomer ook echt 3 outfits ofzo :joy:

Haha, ik 1 korte broek, verder alleen lange :stuck_out_tongue: Dacht nog: meer kopen is niet nodig. Ja, dit jaar dus wel.

En de was kan elk moment klaar zijn, haha.

2 likes

Haha dit is gewoon de vervanging voor de chat geworden!

Ja dit jaar is ook echt dramatisch! Had ik ook niet verwacht, dus ik wacht nu op 3 pakketjes met zomerkleding.

2 likes

Aaaaah yes! Regennnn!

1 like

Ik ga nu nooit meer naar buiten. Ben gister al uit het niks door een normals wesp gestoken.

( echt treurig trouwens spiderman veranderd in een superheld na een spinnen beet. En ikā€¦ nou ik werd wakker ZONDER wespentaille)

Maar was die man allergisch? Of gaat iedereen dood die door zon beest gestoken word.

23 likes

Ik heb net een woedeaanval gehad als een kleuter. Omdat het warm is, ik al weken niet goed geslapen heb en boodschappen moest doen. Het was zo erg dat mijn kat ervan schrok :grimacing:

6 likes

Waarom zijn al die dames van de prikpoli hier in het ziekenhuis zo stom :unamused:. Zou ze zo graag zƩlf eens prikken.

4 likes

Ja, in de Provenceā€¦

Ik wil regen! Ik wil dat iemand magisch mā€™n pakketjes wegbrengt en mā€™n boodschappen komt brengen! Ik wil niet misselijk zijn! Maar de realiteit is dat ik nĆŗ moet gaan douchen want ik heb straks een Skype afspraak voor werk, ik moet mā€™n klusjes gewoon zelf doen, hopen dat de misselijkheid vanzelf wegtrekt en die regen zal vast niet komen :angry: Oke ik ga dit doen vandaag, ik ga me focussen op alles behalve de zooi die ik zelf gecreĆ«erd heb

Ja hier zijn ze wel maar ze zijn ECHT niet zo groot als dat plaatje, dat is echt vreselijk overdreven. Geen zorgen maken!

1 like

Hahaha ja natuurlijk!

Aaah jongens sowieso dat ik nachtmerries over wespen ga krijgen de komende nachten :persevere:

Oh mijn god neeeee! Ik kan al panisch worden van gewone wespen :sweat: Ik ben 1 keer door een wesp gestoken en 1 keer door een daas, allebei pijnlijk en bij die van de daas een gigantische bloeduitstorting, ik moet er niet aan denken om door zoā€™n hoornaar gestoken te worden :fearful:

2 likes

Dat moet je dus niet doen. Als die wesp zegt " Psst hey meisje , chickie psst" dan giegel je en zeg je braaf hey terug en loop je naar een plek waar veel mensen zijn.

7 likes