Wat je even kwijt wilt #4

Sodeknetter, het regent hier echt hard

Zo ik wil het kapsel van die blonde

1 like

ik ben qua looks dus echt niet die middelste hahahah maar soit

DIBS OP DREW!!!1!!!1

Ik heb vanavond een date maar ik schat de kans 95% dat hij af zegt.

1 like

@anon69702710 @anon91490777 jullie zijn allebei heet doe niet zo stom

Goffer @Nescio zit je me in het verkeerde topic te taggen. Maar ik zei dus ofnja dat was ik van plan. Doe het stiekem dan zeggen we niks!

2 likes

Hij had de date van 't weekend ook afgezegd en heb 't idee dat ie nu sinds gisteren anders doet. Maar ik blijf gewoon vriendelijk appen en ga hem geen opstapje geven om er onderuit te komen, als 'ie niet wil mag hij dat mooi zelf aankaarten.

1 like

omdat jij op geen enkele manier regular bent

8 likes

jezus christus dit gaat zo snel

1 like

Zooo ik kijk ook 20 minuten niet in dit topic, 80 nieuwe berichten :joy:

4 likes

Hijs de hele week tot 5 uur open behalve zondag. Er is ook een andere aan de zijkant van de hema. Echt zon rommel toko is dat. Maar die is langer open en ook op zondag.

1 like

omdat ze ā€˜forumdokterā€™ blijft weigeren :rolleyes:

2 likes

heeft iedereen vakantie ofzo?

7 likes

7 likes

Ik had op het festival leuk staan kletsen met een jongen en zat nog wel in de vibe dus had mā€™n nummer gegeven, heeft ie me gebeld en een voicemail achtergelaten om me mee uit te vragen :scream: zo old school haha

maar ik wil niet daten op dit moment (had uiteraard beter niet mā€™n nummer kunnen geven want ja)
dus wilde hem even appen maar heeft hij geen whatsapp
dus ik had zo een smsje voorbereid als draft in mā€™n mail
maar ging niet helemaal goed met kopiƫren en nu is het zo ongemakkelijk want zeg dezelfde dingen een paar keer dubbel omdat ik het heb gekopieerd

22 likes

lol hij reageert nu: ,prettige zomer, dan ga ik verder met eten, volgende patient

hahahaa

17 likes

Ja nogal, zag hem wel zitten.

hahahaha ik lig dubbel
blij dat ie het zo sportief op pakt

5 likes

Echt? Waarom dan?