Is het wen top met spaghettibandjes? Mss kun je op het toilet daar een knoopje in maken zodat hij hoger valt.
Ik hou van jouw spreekbeurten over insecten
Slaap lekker
Dat kan, het kan ook āde laatsteā geweest zijn. Die mogen soms verkocht worden wanneer het bijvoorbeeld een uitgaand artikel is. Of uit te koopjeshoek zoals @Huismus zegt. Ik zou het persoonlijk niet doen want die dopjes gaan er mega moeilijk afā¦
Klopt. Was die naar Amerika. Njah goede rede. Gewoon nu niet durven vliegen.
Dat is toch voor nu een goede reden? Het is ook wel een hele lange vlucht, dat maakt het ook niet makkelijker.
Zo, net mijn schrijfdoelen voor augustus bedacht. Jammer alleen dat ik moet gaan herschrijven haaat aan herschrijven.
Heb je een haarklemmetje bij je? Daarmee kan je misschien ook nog iets vastzetten
Lief dankjewel!
Ik herken dit gevoel heel erg. Maar iets afzeggen omdat je bang bent of omdat je denkt dat het je stress gaat opleveren, is okƩ. Je hoeft niet altijd je grenzen op te zoeken en angsten te overwinnen. Soms is het prima om iets even niet te doen; wie weet komt er nog een kans.
Er is hier een mannetje om een slimme meter te plaatsen. Ik vind dat echt ongemakkelijk haha .
Dat kan ik me goed voorstellen! Ik moet op werk ook heel veel bellen en de eerste keer wilde ik echt niet. Als je het niet meer weet de beller gewoon even on hold zetten en het met je collega overleggen.
Anders kun je ook nog aangeven dat je het uit gaat zoeken en dat je er later op de dag nog telefonisch of per mail op terug komt.
Hoe meer je weet, hoe makkelijker het bellen is. Vaak hebben mensen hele simpele vragen, dus dat komt echt wel goed! Succes straks!
Ho shit. Vrije dag vandaag, dus ik dacht; zal mān wenkbrauwen weer eens laten epileren en model laten brengen. Ben echt fan van dat met touw te laten doen dus zit bij de Turkse kapper. Spreekt die man maar half NLās. We begrepen elkaar net al niet toen hij me een vraag stelde over ??? dat weet ik dus nietā¦ O en ik kan blijkbaar niet pinnen en heb geen contant bij. Net als de man voor mij die hij nu knipt. Maar we konden toch gaan zitten. Hoe kom ik er straks uit te zienš Risicoās.
Schaamteloze quote; zit nog te wachten dus maar zal blijkbaar al op de verkeerde stoel. Omgā¦ haha.
Hahah gelukkig!! Ik vond ze trouwens wel heel herkenbaar van mezelf hoor, juist! Van die dingen dat je denkt ākan het nou niet gewoon een keer GOED lopen??ā Komt goed wel, klagen is af en toe heel goed
Rationeel weet ik wel dat dit gewoon overmacht is hoor. Er zijn vakanties en babyās en andere verjaardagen in het spel. Maar op momenten dat dat allemaal samenkomt voelt dat gewoon een beetje kut. Dan kan ik me even heel zielig voelen
Met mij gaat het wel iets beter, de eerste schok begint wat af te vlakken en nu is er gewoon verdriet om iemand die er niet meer is. Ik merk het lichamelijk wel een beetje, dat ik weinig kan hebben. Maar je kunt het niet haasten allemaal, het komt zoals het komt.
Is hier iemand die Berbers verstaat en mij ergens mee wil helpen? Het is een stukje gesproken tekst van 1 minuut 24 waarvan ik moet weten wat ze zegt.
ik mis werken bij de starbucks soms. Lekker ff met een lege kop koffie zetten. Heerlak
Hahaha ik las een lege kop koffie zetten. Vroeg me even af of je wist hoe het werkt bij de Starbucks
Hahahha. Ik snap de verwarring.
die bruine vlek is haar oor. Ze zit met haar koppie in het bakje