Failed
Heb zolang naar deze foto gestaard ik snapte hem echt niet
Waaaaarom heb ik zo slecht geslapen
Ik ga maar hardlopen nu
Weet het anders ook niet meer
Zo raar dat het augustus is
Nog 4 maanden hierna en dan is het al 2019
Hee ik had je reply gisteren wel gelezen maar had nog niet gereageerd, nu is ie weg. Bedoelde het als grapje he van die non-problemen?! Niet om je uit te lachen
De laatste keer dat ik rond deze tijd op stond was echt 10 juli
Oh, dat klinkt heel eng ja! Kan me goed voorstellen dat je daar van geschrokken bent. Het is zo’n herinnering dat het niet altijd zo veilig is als je denkt. Al is de kans dat je iets gebeurt waarschijnlijk wel heel klein.
Ik heb net nee gezegd op een dienstreis, toch voel ik me er echt droevig om. Omdat ik me mislukt voel.
Bullet ant (kogelmier?)
https://www.terminix.com/blog/science-nature/the-insect-sting-pain-scale/
Was dat naar Amerika? Ik neem aan dat je een goede reden hebt dat je nee hebt gezegd. Wie weet komt het er ooit nog wel van.
In een restaurant waar ik heb gewerkt maakten we hem zo:
Dubbele espresso zetten, dat in de blender doen met twee bollen vanille ijs. Als je het toevallig hebt een scheutje koffie siroop, heb je het niet maakt het ook niet uit.
Giet de ijskoffie in een hoog glas en doe er nog een handje crushed ijs in.
Wij serveerden hem nog met een toefje slagroom en 3 mokka/chocolade koffieboontjes.
Ik ben vanaf vandaag mimder actief of niet actief, omdat ik naar een festival ga, en kijk nu al tegen het bijlezen van dit topic. Op dit tempo zitten we dinsdag al weer bijna in een nieuwe, haha.
Ik! Wat vond je ervan?
M’n ideeën voor wat ik vandaag ging doen, ligt nu alweer overhoop omdat ik veel later in slaap viel en wakker werd dan de bedoeling was… Ik moet minder taken plannen op 1 dag totdat ik weer zoveel energie heb als eerst want dit gaat nergens meer over haha
Hee weet ik joh!! Ik heb het weggehaald omdat ik vond dat ik aan het zeuren was en omdat ik te herkenbaar was No worries!
zo awkward als je haar compleet anders is en dat niemand op je werk er iets van zegt (ok het zijn mannen maar toch)
dan voel ik me alsof het lelijk is ofzo
Ik werk op een support afdeling en ga vanmiddag voor het eerst de telefoon opnemen en ik vind het echt eng???
plakband
Nietje? En dan zo dat je de pinnetjes aan de buitenkant hebt