Wat je even kwijt wilt #4

Dank je wel! Dit doet me goed haha. Mijn vorige baan was ook support en daar heb ik ook telefoon gedaan, dus ik weet dat het wel goed komt, maar het is gewoon spannend. Gelukkig gaat er een collega meeluisteren!

1 like

Oh :frowning:

Met een paperclip iets proberen? Weet niet hoe wild je achter je bureau te keer gaat. Maar als je rustig zit haha

Hahaha ik had net zoiets raars. Ik was aan het bellen toen een vrouw iets aan me vroeg. Dus ik gebaren dat ik aan het bellen was maar ze bleef maar doorpraten. Volgens mij dacht ze dat we een gesprek voerden, maar ik praatte tegen mijn telefoon. Dus hoe een raar gesprek?? Het ging ongeveer zo
Vrouw: Rij je altijd dezelfde route?
Ik: Nee, als u om 12:05 instapt bij de Centrumhalte ben je om 12:30 bij restaurant xx
Vrouw: Ik woonde in deze flat
Ik: Ja, vier euro, u kunt alleen contant betalen
Vrouw: Maar rij je ook wel eens een andere route dan?
Ik: Ja, u heeft met die pas ook korting bij alle haltes, op een kopje koffie bijvoorbeeld
En die vrouw bleeef maar ‘antwoorden’ hahaha het was zo raar

26 likes

Klinkt pijnlijk! Hoe is dat ontstaan?

Ik ben op vakantie en mijn id kaart(waar ik mee reis) ben ik kwijt. Of nouja ik weet voor 99% zeker dat hij bij de fietsenverhuur is want die man ging hem kopieren en daarna niet meer terug gekregen. Zelf ook geen erg in gehad :weary:

Zei ik gisteravond: ‘echt stom dat ik jet vergeten ben
’
Zegt mijn vriend: ‘ja beetje wel
’ you’re not helping en hij vergeet altijd alles

hahahaha lijkt me echt een grappig gezicht, totaal in eigen wereld

1 like

Ik vind het best bizar dat ze om screenshots vragen omdat zoiets makkelijk te photoshoppen is. :’)

1 like

Ok gĂȘnant ik ben al heel lang niet meer bij de sportschool geweest en ik keek net op de basic fit staat wanneer de groepslessen zijn, is alles opeens veranderd
normaal deed ik bodypump en doe het liefst een zelfde soort oefeningen, dus weet iemand welke groeplessen ik dan kan volgen?

Man, sinds ik 5 dagen werk kan ik jullie helemaal niet meer bijhouden en ben ik opeens een heel anoniem Koffiebroodje aan het worden.

Op 1 locatie van werk zijn zelfs echt alle websites afgesloten behalve hun eigen intranet. Alsof ik in China ben gaan werken ofzo :sweat_smile:.

1 like

Ik ga vanmiddag op vakantie en ik heb zo’n zin!!! Heb de afgelopen twee maanden maar vier dagen echt vrij gehad en ben zo toe aan niksen, mijn god.

Spreek jullie 11 augustus of zo weer. :stuck_out_tongue:

11 likes

Auw mijn oksel doet best wel pijn :S En het voelt ook een beetje dik aan daar. Snap er niks van.

Geniet er van!

1 like

Fijne vakantie!!! :kissing_heart:

1 like

Yessss ik heb een toffe titel! Dankjewel degene die dat heeft gedaan! :grin:

32 likes

Misschien een irritatie van het scheren of van deodorant? Of een kledingstuk wat een beetje gestuurd heeft onder je oksel.? Wel vervelend vind ik, is altijd zo’n ongemakkelijk gevoel als je je arm langs je lijf doet en je oksel ‘dicht’ is

1 like

Ik heb dat ook weleens, ook wel dat ik echt een knobbel voel. Volgens mij is dat iets van een ingegroeid haartje oid die is gaan irriteren. Vind ik ook niet logisch, met dit weer kan ik mijn oksels bijna 2 keer per dag wel scheren :sweat_smile:

1 like

Haha! Stiekem ben ik een man. :smirk:
Dat is dan wel een opluchting! Het klinkt niet prettig, maar liever dit dan dat het iets is met je hart. Helemaal omdat hart- en vaatziekten in je familie voorkomen, denk je daar natuurlijk aan. Fijn dat je je daar nu geen zorgen over hoeft te maken.

1 like

Ik had het gehoord. Heel veel mensen speculeren dat ze toch gestorven is onder verdachte omstandigheden en dat het misschien helemaal geen zelfmoord was.

1 like

Barbell strength is de nieuwe bodypump, maar is niet meer van Les Mills. Maar ik vond BS niet leuk
 Kwam er heel laat achter dat de livelessen nog wel bodypump geven. Kost je dus wel weer extra geld per maand, maar dan heb je wel leuke lessen (als het goed is, moet het nog proberen live). Weet niet of ze bij jou ook livelessen doen? Zo ja, dan kun je daar ook een proefles van nemen.

Ik heb gisteren wel mijn oksels geschoren dus misschien ligt het daar wel aan ja. :slight_smile: Ben ook niet van plan om meteen de huisarts ofzo te bellen hoor haha maar ik vind het wel stom want het is best hinderlijk.