Wat je even kwijt wilt #4

Thanks! :biggrin:

Gefeliciteerd @littlenumbers

1 like

Gefeliciteerd :tada:

1 like

Happy bday @ferris @littlenumbers en @Clarity!!!

3 likes

@littlenumbers Gefeliciteerd!

1 like

Niet ver van mijn huis is gisteravond een lichaam gevonden en inmiddels zijn er al twee mannen aangehouden. Ik vind dat echt eng. Ik fiets zo vaak langs dat stukje waar het lichaam is gevondenā€¦ Het houdt me ook heel erg bezig, ik zit steeds te kijken of er al meer nieuws is, maar dat zal vast nog even duren.

1 like

Wtf het is augustus

11 likes

Fijne augustus!!

5 likes

7 maanden zo BIEM weer voorbij

Add images

<

6 likes

Hahahaha jouw titel

1 like

Bedankt voor de tips wat betreft reizen!!
Door @Rozevarken ben ik aan het kijken om mss te reizen naar Sloveniƫ met de trein (interrailen is dat toch he?).

Nu kom ik met een andere vraag.
Heeft iemand de serie Sorjonen/Bordertown op Netflix gezien? Tijdens de aflevering spelen ze vaak hetzelfde spanningsopbouwende instrumentale liedje af, maar ik vind het volledige liedje niet op internet :frown:
Ik vind enkel het introliedje maar die vind ik lelijk en is niet wat ik zoek.

2 likes

Eeeeey @Krabsalade. Zijt gij nog wakker? Of druk aan t werk?

1 like

@Madrid Hoe gaat het met je? :smile:

2 likes

Ik vind het echt prachtig dat het woord unsuccesvol gewoon onsuccesvol is gespeld in Mn onderschrift en dat person in het Engels staat. Past wel bij me.

9 likes

Ik zie nu dat dat komt omdat ik het zelf zo gespeld had. Achja. Extra bewijs van Mn gebrek aan succes

5 likes

Zo veel honger nu :pensive: en niks in huis waar ik echt zin in heb. Zwaar leven zeg :joy:

1 like

Goedzo! :blush: oe ja lekker haha, heb maar een appel gepakt uiteindelijkā€¦

1 like

Ik ben nog steeds wakker terwijl het de bedoeling was dat ik ongeveer 3 uur geleden al zou slapen. Mijn ritme is echt naar de klote :ā€™)

Haha same here! Zit lekker in mn lange trainingsbroek en trui. Heerlijk

1 like

Om half 2 was het nog steeds een hele felle ster haha. Had eigenlijk verwacht dat ie wat roder zou zijn ofzo.

1 like