Wat je even kwijt wilt #4

Voor het eerst weer in 15 jaar schijnbaar!

4 likes

Oh jongens van de 3 vrienden die ik heb uitgenodigd om mee te komen eten op mijn verjaardag na het grote mislukte feestje kan er alweer eentje niet (die komt eerder op de dag langs) en de ander moet vroeg weg. Iedereen met goede redenen enzo hoor maar ik voel me een beetje in de steek gelaten ineens. Flauw, want ik weet nou eenmaal dat het soms zo gaat met een zomerverjaardag. Maar het blijft toch een beetje vervelend en ik vind 30 een beetje een kut leeftijd om te worden en ik ben sowieso niet helemaal in orde na die crematie van vorige week. Ik ga nu ff zwelgen in zelfmedelijden.

2 likes

Ik heb zin in smarties :tired_face:

1 like

Alleen weet iemand ook hoe die planeet er uit ziet?? Want is het ook rood, of gewoon net als een ster haha?

1 like

Ik nu ook. En ik heb heel veel zin in sushi. Maar ook echt heel veel.
En ik ben thuiszitten een beetje zat (ben herstellende van operatie).

O en ik ben heel benieuwd naar het opbiechttopic maar ik mag die nog niet zien omdat ik nog geen 50 posts heb. Ik las op het vorige forum vooral heel veel mee en daar las ik altijd heel graag het opbiechttopic…
Haha triest dit.

1 like

Au! Dat is zo pijnlijk. Ik heb pas iets soortgelijks gehad, maar dan met een krat van Albert Heijn. :face_with_raised_eyebrow:

xD Dus een tip: nooit je tenen aan stoten.

2 likes

Ah ik lees dit en ik voel het bijna. Auw! @Kamerbreed

Ah ik ben vanmorgen getaped door de fysio, mn arm, schouder en boven mn borst en t doet pijn :frowning: ofja, het trekt de hele tijd er staat continue spanning op. Wat natuurlijk de bedoeling is, maarja…
En morgen weer naar de (andere haha) fysio voor mn nek.
Lekker dit hahahaha (nee oké het gaat helpen, pijn wordt minder. Komt goed)

1 like

Het gaat goed hier met de pijnlijke dingen vanavond. Tape, tenen stoten <3

2 likes

:thinking: weet ik niet?

Kom maar door

2 likes

Wij kunnen wel helpen met berichtje schrijven. Kun jij ondertussen kijken waar je heen wilt emigreren. En dan hoef je alleen maar te kopieren plakken en koffers pakken.

6 likes

Oeh ik weet dat er vanuit Amsterdam een rechtstreekse nachttrein gaat en ik zie dat er vanuit Brussel en Antwerpen ook treinen gaan, alleen niet rechtstreeks. En misschien is het leuk om een interrailpas te komen (is sowieso goedkoper dan 200€) en dan kun je heel makkelijk ook met de trein door Slovenie. Zo kun je eerst bijvoorbeeld naar Ljubljana en vanuit daar naar de bergen en bossen bij het Triglavgebergte (makkelijk te bereiken met trein en zelfs bus vanuit Ljubljana) en daar lekker de natuur in.

Oh en de treinreis daar heen is ook zo mooi door de Alpen.

4 likes

Hoi naam.
Dat zijn al 2 dingen.

2 likes

Ik heb sinds kort een pigmentvlek en ik zag er verder geen problemen in, maar m’n moeder noemde huidkanker en nu ben ik bang dat ik sterf :dizzy_face:. Wel raar dat google me enigszins geruststelt, want meestal ga je volgens google dood als je je symptomen opzoekt. Maar ik ga toch maar de assistente bellen voor de zekerheid

Moet je even op de site van de gemeente opzoeken, in Amsterdam is het een maand huur, een maand zorgverzekering en het normbedrag (voor een alleenstaande toen iets van €700).

Hey freek ( zo heet hij vanaf nu oke) Heb je zin om een keer wat te gaan drinken?
Groetjes perzik godin.

3 likes

Even testen

4 likes

Gefeliciteerd! :star2: