Volgens mij is het vooral gewoon smerig om te drinken in Griekenland? Kan me herinneren dat we gewoon altijd flessen water hadden daar. Als je onder de douche wat binnenkrijgt is dat niet erg
Wooow dat ga ik nu meteen ook doen, vond het al schandalig dat er zo snel een barst in was, maar dacht ze dat wel gewoon als mijn eigen schuld zouden zien!
Als het binnen een jaar van de aankoop is kun je kiezen tussen 50% korting op een aankoop bij fitbit of replacement. Suuuperchill. Het is dat ik geen geld had om die nieuwe fitbit te kopen maar anders wow 50% korting
tsss forumdokterdivagedrag
Ik voel me zo kut de laatste tijd om allerlei luxeproblemen (of ja eigenlijk nonproblemen) (niet dat ik een non ben met problemen maar ik bedoel, het zijn niet echt problemen) en ik weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet
Godver.
Mijn nieuwe agenda heeft ineens na september januari tot en met maart erin zitten ipv oktober tm december. Dacht eerst ik schrijf wel door, maar er klopt echt helemaal 0.0 van.
Zal nog eens een agenda kopen van de Action…
Misschien wat late reactie, maar ik zou je absoluut Slovenië aanraden! Ook heel makkelijk te bereiken met de trein.
Als het binnen een jaar van de aankoop is kun je kiezen tussen 50% korting op een aankoop bij fitbit of replacement. Suuuperchill. Het is dat ik geen geld had om die nieuwe fitbit te kopen maar anders wow 50% korting
Nice!!! Moet je de oude dan wel terugsturen?
volgens mij niet
Hmm, de reisleiding raadde het ook af maar dat kan ook zijn omdat het niet lekker is natuurlijk. Ik heb in elk geval water uit flessen gekocht!
Omfg gisteren heeft een vriendin gevraagd of ik ceremoniemeester wil zijn op haar bruiloft en ik knalde bijna uit elkaar omdat ik het zo speciaal vind
Ik mis dit zo hard.
Pff, ik heb geprobeerd om een neuspiercing uit te krijgen. Resultaat: alleen een zere neus en ik weet dat ik neushaar heb. Piercing zit nog steeds vast.
Deze daredevil gaat proberen om zonder laken te slapen. Want het is niet ‘fris’ genoeg voor een laken maar ik wil die kutventilator niet weer aan. Maar kan eigk niet slapen zonder ergens onder te liggen (LAKEN OFZO HE)
Het water echt drinken kan voor diaree zorgen omdat ze daar een andere standaard hebben voor drinkwater. Op zich niet slecht ofzo maar onze darmen zijn daar niet aan gewend. De Grieken zelf drinken er soms wel van en spoelen er ook als enzo mee (dit kleine beetje kan voor ons geen kwaad). Een slokje tijdens het douchen of tanden poetsen kan dus geen kwaad maar als drinken kun je beter flessenwater drinken. Daarnaast smaakt het kraanwater vaak ook niet zo lekker (naar chloor).
Hahaha ik moest lachen om deze uitleg van je nonproblemen.
Maar sorry, wel rot voor jou. Kunnen we helpen meedenken?
Misschien wat late reactie, maar ik zou je absoluut Slovenië aanraden! Ook heel makkelijk te bereiken met de trein.
Ja ik zat voor Slovenië te kijken, ziet er super mooi uit maar vliegtickets vanuit Brussel lopen al snel op tot 200+ € dus zo cheap is dat niet zou ik de trein hier in BE kunnen nemen? Kan je daar iets meer over vertellen?
Ben benieuwd of we Mars wel kunnen zien straks haha of dat het net zo’n deceptie wordt als die bloedmaan.
Huh? Is Mars vandaag extra zichtbaar?
Hell fucking yeah, net een mug geslacht met 1 hand. Fuck you asshole