Wat je even kwijt wilt #4

Ik heb net boodschappen gedaan en ben in het trappenhuis begonnen aan de chips. Kon echt niet langer wachten.

22 likes

Iemand hier raadde mij de blauwe meer aan bij Kaatsheuvel en ik ben diegene voor eeuwig dankbaar. Ik ging vanmiddag uit mijn werk om kwart voor 4 daarheen, heel chill in de zon gelegen en gezwommen. Was echt top!

18 likes

ik mis @vuilnisglitter

1 like

Dokter Larry

3 likes

Ben blij dat je het leuk vond. Was vandaag ook niet té warm met dat windje erbij.

1 like

Kwam die niet gewoon uit de koopjeshoek?

2 likes

Joehie nachtdienst van 12 tot 4 hiero

Morgen is het 1 augustus. Eens kijken of de pepernoten dan in de schappen liggen.

20 likes

Uuh het is een bedrijf dat telefonisch 24/7 bereikbaar moet zijn. Dus de nacht wordt in 2en opgesplitst en dan zit er telkens 1 iemand op kantoor

Nou wij hoeven er sowieso maar 1 in de 3 weken dus dat valt heel erg mee! Moet jij veel nachtdiensten draaien?

1 like

Mijn vriend moet 5 weken lang van 23-8, hij heeft er nu 3 op zitten en is mentaal dood haha

1 like

:face_with_raised_eyebrow: Nou, mijn moeder heeft meerdere pijnstillers geslikt (ze had pijn in haar hand, maar ook echt ‘bijna niet uit te houden’ pijn) en maak me toch wel een beetje ongerust nu. Heb het niet over 2 paracetamol ofzo.

Misschien stomme vraag hoor maar, hoezo zou je betalen om een nachtdienst te mogen doen haha?

1 like

@Sugarbear wow hoe dan! Heel zwaar, heb je ook gewoon geen sociaal leven. Wat voor soort werk doet ie?

@Krabsalade ah oké dat valt wel mee dan! Ja de dag daarna ben je tot eind vd middag niet echt veel waard dat is wel zonde

Hij werkt in de IT, een Amerikaans bedrijf wat 24/7 open is. Hij heeft ook geen vrij op nationale feestdagen etc. Het is zwaar maar betaald goed. Hij heeft ook vrijag zaterdag weekend, wat lastig is want dan wisselt hij zijn ritme voor mij weer om. Als hij dan weer moet beginnen is het extra zwaar omdat hij de dag ervoor in het ‘normale’ ritme zat.

Ohhh zo! Ik begreep het verkeerd om dan :see_no_evil:.

Zo, dat was me het reisdagje wel. In tijden niet zo gespannen geweest in het vliegtuig. Heb er op een gegeven moment maar een halve oxazepam in gegooid en toen was het wel te doen. Nu als een halve gare lekker op bed en morgen maar eens kijken wat er allemaal te doen is.

Ondertussen maak ik me nog wel druk om het feit dat je het water uit de kraan niet kunt drinken trouwens. Als je onder de douche er wat van in je mond krijgt bijvoorbeeld, is dat erg? En zijn er dingen bij eetgelegenheden waar ik op moet letten mbt. hygiëne? My God, ik ben dus maar in Griekenland maar heb het gevoel alsof ik in Afrika ben, zo let ik er op.

Moet je even aan mijn ongeboren baby vragen, misschien heb je geluk en ben ik een groot gedeelte van de nacht wakker!

4 likes

Wow. Ik heb een barst in het scherm van mijn fitbit, ik mailde customer support met een fotootje en hoppa ik krijg een nieuwe thuisgestuurd. Goeie seeeerviiiiiceeee :ok_hand:

11 likes

Ik heb net mijn hele appartement schoongemaakt terwijl het binnen 30 graden is. Ik vind dat ik minstens een standbeeld verdien voor deze prestatie.

7 likes