Nee deze is niet members only
Ik had vandaag een klant die naast mij voor de open deur bleef staan en zei:’ kan ik hier naar buiten?’. Dus ik kijk hem aan en zeg:’ sorry wat zegt u?’. Hij zegt:’ kan ik hier nou naar buiten?’. Terwijl de wind in onze haren blies en die deur wijd open stond…Dus ik zeg:’ eehhhhh…ja ? Natuurlijk’. Dus die man zegt:’ dank je wel!’. En loopt naar buiten. Ik dacht echt van…wat gaat er dan door zijn hoofd heen waardoor hij niet door een open deur naar buiten zou kunnen lopen? .
Toen dacht ik nog bij mezelf, zie ik eruit als Wil.E. Coyote? Hahaha. Misschien denkt ie dat ik de buitenwereld heb geschilderd op een muur ofzo zoals hij altijd deed bij Roadrunner
Omg net een walk-in in Portugese tattoo shop gedaan en nu een tattoo rijker! Lijkt aan de bovenkant wel een beetje scheef alleen hoop dat ie mooi recht op droogt. En anders, leuke herinnering
Klinkt echt als een kutdag!
Goeie reden om jezelf nu te verwennen
Fotooooooo:hugs:
Fotoooo
Zien!!!
Haha zag straks toevallig zo’n voorstukje van een nieuw programma waar ze mensen die spontaan een tattoo op vakantie hebben laten zetten helpen deze te fixen en/of coveren haha. Hopelijk is het niet zo erg?
Ah, oke. Wie weet zien we je nog af en toe verschijnen hier. Zou ik in elk geval leuk vinden. Hoe dan ook, ik hoop dat het goed met je gaat!
Leuk!!!
Mooi!!
Aaaah, ik heb mn visitekaartjes binnen voor mn mini fotografie buisness, ze zijn zo pretty!!
Heel mooi!
Mooi!
Ik wil ook echt nieuwe dit jaar <3
Was het echt heel obvious dat ze jouw naam noemde? Anders zou ik m’n moeder vragen me een volgende keer bij een andere willekeurige naam te noemen haha, dan weet hij alsnog niet wat jouw naam is.
Ik ben bier aan het drinken op het terras en het is zo chill buiten
Ik houd van zomeravonden.
Ja het was wel duidelijk dat ze met die naam mij bedoelde (ik reageerde ook erop) en hij stond echt op 1 of 2 meter van mij af.