Wat je even kwijt wilt #4

Oh jeetje, kan me voorstellen dat je daar flink van schrikt! :frowning_face: Blijft sowieso ook een eng iets vind ik, dat het kan dat je als relatief jong persoon gewoon ineens niet meer wakker wordt. Veel sterkte!!

1 like

Daar hoef je niet stiekem nerveus voor te zijn hoor. Heel normaal om daar openlijk nerveus voor te zijn :wink: Succes!!

1 like

ik ook!! ook mijn eerste sollicitatie en ook nerveus haha

en succes natuurlijk!!

1 like

Mweh praat liever niet hem. :joy:

1 like

Dit is de eerste keer in de afgelopen warme weken dat ik (in de zon) zit en mij niet de pleuris zweet. Zou ik er dan toch ooit aan wennen? Of is mijn zweet inmiddels gewoon op :joy: :thinking:

De laatste keer dat ik contact had met een gast was een half jaar geleden ongeveer en we zijn toen niet zo lekker uit elkaar gegaan (hij had me zelfs verwijderd van insta enzo terwijl we niet eens ruzie hadden) en nu ben ik hem vandaag totaaaal onverwachts aan de andere kant van het land tegen gekomen?? Ik parkeerde mijn auto ergens en hij stapte in de auto ernaast uit??? Hoe bestaat het. Maar was gezellig om hem weer even te zien. Maar ik vind dit soort dingen altijd zo bijzonder, om op precies deze dag, zelfde tijdstip, zelfde parkeerplek in een vreemde stad elkaar tegen te komen :joy:

8 likes

Lullig, ik was in de veronderstelling dat mijn manager wist dat ik volgende week vrijdag werk ipv donderdag omdat ik dan moet vliegen. Maar blijkbaar niet en nu moest er van alles worden geregeld qua bezetting :flushed: Ik heb daar dus echt niet bij stilgestaan bij het boeken een half jaar geleden. Oeps.

Hier hetzelfde. Nog een weekje! <3

1 like

Ik wil graag in september enkele dagen alleen weg.
Alleen heb ik daar 0,0 ervaring mee.
Ik zou graag natuur zien, evt Scandinavië maar dat is te duur. Ik hou niet echt van warmte.
Dus weet iemand leuke plaatsen waar ik me alleen kan amuseren en die best cheap zijn? 200-300€ incl ho(s)tel, bus of vliegreis voor ongv 4 dagen.

Ik weet niet goed wat ik moet googelen omdat ik dus niet weet waar ik heen wil en wat te doen is qua prijs.
oja en liefst waar de mensen redelijk Engels kunnen zodat ik mensen kan aanspreken.

2 likes

Ik heb net een nieuwe macbook en heb nu al weer wat gesloopt. Heb geen admin account meer en nu moet er een ingewikkelde procedure komen om dit terug te krijgen en ik heb mijn vriend hierbij nodig. Zo geen zin om dit aan hem te vragen, hij moet altijd mijn technische domme fouten oplossen. :woman_facepalming:

Groningen?

1 like

:mad:

2 likes

@Egel Oh wat fijn dat je er bent!!! Moest gisteren nog aan je denken. :blush:

2 likes

Hmm misschien iets meer naar het oosten, bijvoorbeeld Slovenië? of Tsjechië? Gaan ook vaak goedkope vluchten heen

2 likes

Whaaa mijn haar is zo kort nu

3 likes

Edinburgh? Leuke stad en mooie natuur dichtbij.

1 like

@fysicus inderdaad Slovenië! Of Ierland? Wordt er vanuit Brussel of Charleroi niet op Cork gevlogen?

1 like

Ierland is best duur ter plaatse! @fysicus misschien de trein naar Duitsland pakken? Daar zijn ook allerlei natuurgebieden. Het zuiden is mooi!

1 like

Ik ben een lastig rapport aan het schrijven voor mijn werk en raak een beetje in een schrijfdip. Nu komt het nummer Fame langs op Spotify en krijg ik opeens meer energie :ok_woman: You ain’t seen the best of me yet…

6 likes

Oké super domme vraag, maar is dit topic normaal members only? Want ik kan hem lezen en zit ruim over de 50 berichten, maar heb geen berichtje naar een admin gestuurd dat ik wil worden toegevoegd o.i.d. En nu wilde ik net dat topic over het member-only worden weer lezen maar ik zie die nergens meer staan terwijl hij eerst altijd bovenaan stond?

Ik snap het niet meer :sweat: