Wat je even kwijt wilt #4

Koffie + ijs… Niks mis mee zeg ik

1 like

dit heb ik letterlijk vanmiddag op mijn werk gemaakt bij gebrek aan echte ijskoffie
superlekker
het was ook straciatella-ijs :raised_hands:

5 likes

Heel goed! Alleen nu klopt je forumnaam niet meer, dus als onderschrift dan maar je lievelingsfellekleur?? :joy:

1 like

Ok ik moet/wil een gezichtsbehandeling laten doen, nu twijfel ik wanneer ik dat ga doen vlak voor mijn vakantie zodat ik een mooie huid heb of als ik terug ben van vakantie voordat ik met mijn nieuwe baan begin.
Voor mijn vakantie dan doenik volgende week een behandeling of anders eind augustus.

• Voor je vakantie en je ziet er dan in september nog steeds wel top uit
  • Na je vakantie en met een frisse huid aan een nieuwe baan beginnen

0 stemmers

2x :kissing_heart:

Ligt eraan of je een peeling gaat doen en de zon in wil op vakantie. Zo ja, even wachten en erna doen.

1 like

Dat wilde ik eigenlijk ook, maar dan zit er maar 2 weken tussen beide behandelingen is een beetje too much voor mijn huid dan.

1 like

Mm ja dat is veel. En anders nu en over 4 weken? Dan ziet je huid er nog wel goed uit en heb je wst ontspanning na 2 weken werken?

Nee inderdaad, hoooop 't!

Ja super zuur! Deels meerkeuze en deels open vragen, heb het zelf wel streng nagekeken dus hoop dat hij het iets minder streng nakijkt. Dus er is een klein beetje hoop dat ik nu met beide handen vastpak haha!

1 like

Ik als leraar zou je matsen. Voordeel van de twijfel, altijd! :hugs:

2 likes

Superlief, dankjewel! :kissing_heart:

1 like

Ja goeie, voor zorginstellingen. Heel lief, dankjewel! :kissing_heart:

1 like

Er zit een bejaarde vrouw in de apotheek op haar mobiel een spelletje te spelen op de hardste volume :triumph: .

Ik heb je een privéberichtje gestuurd over mijn werkveld!

1 like

Blergh. Kan je hem niet gewoon een keer confronteren? Of zit je daar totaal niet op te wachten?

Wat een goed idee!

1 like

Thanks!
Ze zat er net van te smullen!
Ik heb het knijpfruit in een ijsblokjes bakje gedaan. 1 zo een blokje is precies groot genoeg.
Let wel op dat je er maar 1 per 3 dagen geeft ivm plak poep en de warmte :slight_smile:

Kijk der genieten!

4 likes

Hahaha scronch scronch :heart:

1 like

Ik ben net met mijn dochter op de scooter een end wezen rijden om een ijsje te eten. Want daar is het ijs zoveel lekkerder dan hier in de stad! :shaved_ice:

2 likes

Ik krijg net een berichtje dat m’n oud manager van hockey is overleden. Had echt een mega goede band met haar en ze laat 2 jonge kinderen achter. Loop gewoon te huilen op vakantie hier :frowning: ben helemaal ontdaan, knoop in m’n maag alles. Overleden afgelopen nacht in d’r slaap.

1 like