Nee. Wel die van de beste konijnenbaas ever.
Nee dat was echt een baan op kantoor. Ik werkte 32 uur per week en verdiende ongeveer 950 euro per maand. Ik ben 20 en had een 0-uren contract.
Ik ben de laatste tijd heel erg aan het veranderen en het voelt zó goed. Ik draag nu bijvoorbeeld ook veel kleur en het staat me echt goed, al zeg ik het zelf. Iedereen zegt ook dat ik straal ️
Dussseh, ex: FUCK YOU Kleur staat me heus wel. En ik ben nu gelukkiger dan ooit te voren.
Voel je je een beetje Macleminder?
daar heb ik mijn titel.
Oké thanks! Ik ga eens rondspeuren naar die job
Als je op indeed copywriter intypt krijg je al heel veel vacatures! Succes! Je mag me altijd een berichtje doen
je moet in een flauwegrappenfabriek gaan werken! dan ben je nog eens nuttig. oh ik ook.
Ik denk net als @anon98052296 ook aan content schrijven. Eventueel bij een bureau dat veel voor zorginstellingen werkt? Helemaal zonder klantcontact is het werk niet, maar wel voor het grootste deel zelfstandig. Als je meer wil weten, stuur maar een pb!
Pff er is altijd zo’n vent hier in de stad die mij vet in de gaten houdt als ik langs loop. Nu stond hij vandaag vlak naast mij voor een tabakszaak toen mijn moeder mijn naam zei. Nu kan mijn moeder dat niet weten maar ik vond dat echt even kut. Nu weet die vent mijn naam.
Mijn luie variant; gewoon espresso zetten, laten afkoelen en als zoet/melk element er soya macchiato bij gieten. Paar ijsklontjes er bij en klaaaar
(als ik een succesful adulting moment heb doe ik er ijsklontjes gemaakt van koffie bij, maar dit vereist enige mate van voorbereiding en planning wat er 9/10 keer bij mij aan ontbreekt)
Dit doe ik ook! Superlekker!
En anders met normale sojamelk en dan van die caramel- of vanillesiroop die je gewoon bij de appie kan kopen.
Hoezo, hij houdt je in de gaten? Loopt ie je achter na?
Ik bestelde een keer in Antwerpen ijskoffie en toen kreeg ik warme koffie met een bolletje ijs erin.
Nou dat nog net niet… Maar hij houdt me wel helemaal in de gaten waar ik heen loop enz. Ik zie dat gewoon, ik kom hem al een paar jaar tegen en altijd staat hij me helemaal te checken met zijn ogen.
Niet opgevallen. Haar haar had al de kleur van een pittige sambalsausje, dus dat trok meer de aandacht.
Noo dat is zo zuur he. Kun je misschien nog iets in de inzage doen? Puntje erbij smokkelen? Of is het meerkeuze?
Hopelijk blijft het daar bij aangezien je er verder niet op zit te wachten
Heb net tijdens de lunch op werk de bacon weten te weerstaan (want wil minder dieren eten) en ben echt trots op mezelf, want ik begin al te kwijlen bij de gedachte aan bacon.
Zo is er nog een vent (die is iets jonger) en bij hem krijg ik ook altijd beetje een stalker gevoel. Maar dat gevoel klopt ook. Die heeft/had ook een soort obsessie voor mij sinds ik met mijn dronken kop dingen heb gedaan met hem toen ik 18 was ofzo. Gelukkig kom ik die steeds minder tegen, brr.