Ik durf niet te gaan slapen en ben zo moe. Heb nu een week last van nachtmerries. En ze beginnen elke keer opnieuw als ik weer in slaap val.
Ja ik denk dat ik sowieso een bloedtest ga aanvragen. Je kan het daar niet altijd aan zien lees ikā¦ Maar dan kan ik altijd nog een eventuele preventieve antibiotica kuur vragen oid. Wil gewoon nu heel graag iets ādoenā. Vind het zoān enge ziekte
Zit je in een buurtwhatsapp? Denk dat je daar snel een melding van zou krijgen. En over het algemeen komt het niet vaak voor dat er een slang wordt aangetroffen denk ik. Maar ik zou het net als jij ook echt doodeng vinden
Hmm ik had gewoon brood ook verwacht. En dingen zoals cola want dat drinken veel mensen.
Aan je haren plukken? Je bedoelt je hoofdhaar of? Ik schuif enorm met mijn voeten in bed, ik slaap op mijn buik doorgaans en ik blijf ze maar heen en weer schuiven. Dit deed ik als baby al, was echt een idioot gezicht. Ik blijf dit wel doen want ik wil het mezelf niet afleren. Ben wel vaak bang geweest dat andere mensen dat erg vonden. Succes bij je vriend!
Een goede vriend van mij zit al een paar maanden mentaal in de knoop. Ik ben er voor hem; hij whatsappt me op gepaste maar ook ongepaste tijdstippen dat hij er doorheen zit. En ik probeer meteen te reageren zodat ik hem kan onndersteunen. Nu weet ik echt niet meer wat ik kan doen? Ik heb hem al meermaals geadviseerd om naar de huisarts te gaan en zch te laten doorverwijzen naar een psycholoog. Telkens zegt hij dat hij het gaat doen maar hij onderneemt geen actie.
Als er geen noodmelding kwam was het waarschijnlijk geen gevaarlijke slang. Eentje die niet giftig is en geen mensen kwaad kan doen. Dan is het nog steeds natuurlijk wel een beetje griezelig maar in ieder geval niet gevaarlijk.
Gaat ie een beetje? Die slangen die er zijn in Nederland zijn er echt niet zoveel en als ze er zijn, zijn ze ongevaarlijk voor mensen. De kans dat je er eentje tegen zou komen is zoooo klein. Voor zover ik weet ken ik niemand die er ooit eentje in het echt ālosā gezien heeft.
Het is koud hier
Lekker
Nee
Wel.
Ja he, ik vind het altijd meteen zo gezellig als hij ergens zit. Ik heb geen opaās meer, misschien wil hij wel mn opa worden.
Woon je bij hem in de buurt? Dan kun je misschien met hem meegaan, zowel als steun als manier om ervoor te zorgen dat hij echt gaat?
Ja haha! Ik moest ook echt lachen toen hij zei dat ie nog niet zo vaak de Alpe dāHuez opgereden was en vervolgens met zn opsomming wel op een x of 20 uitkwam. En toen ze vroeg welke keer de zwaarste was: āvandaag!ā
Ja, dat ook een beetje het probleem. Ik heb op het moment geen auto en het is ongeveer 3 kwartier rijden (of 1.5h met OV)ā¦
Iemand in de buurt heeft een vuurkorf ofzo aan staan. Echt weer voor.
Ik hoop het ook voor je. Angsten zijn vaak niet reƫel, hou dat maar in je achterhoofd. Slaap lekker zo!
Ja, dat, als ik ff een momentje voor mezelf heb, ik letterlijk met mijn handen in het haar zit. Dan weer vlechten, knotje, trekken aan mān korte plukjes (ja ik ben zelfs zo wanhopig geweest om bepaalde plekjes kort te knippen maar dan zoek ik gewoon een ander plekje op) dan weer iets andersā¦ Dit heb ik ook al mān hele leven dus ben er wel echt blij mee dat ik het vandaag niet gedaan heb
Ik was daar laatst en het was echt heel leuk! Veel leuker dan verwacht. Je had heel random ook ergens op een pleintje kleine fietsjes en skelters, meer voor kinderen bedoeld, en daar op rond skelteren was echt het hoogtepunt van de dag #tip