of tie van wodka peach houdt en je ff meeneemt naar italie
Eigenlijk best een goeie.
Hey Kajtje hou jij ook zo van peach wodka zoja laten we naar Italie gaan hahaha.
En je DM slide skills zijn dus versturen die hap
ik wil deze hier even droppen:
Ik
Ik vind het altijd heel verwarrend als @Oprah begint over werken bij de ballentent. Er zit hier namelijk ook een ballentent, heet echt zo, is een gehaktballen restaurant.
Woehoeee, ik pm je mân username even
Wat een bullshit. Maar ook even los van dat het gemeen is, jij hebt toch ook een hartstikke slank figuur? Kijk als iemand het tegen mij zou zeggen kan ik nog beredeneren waar het vandaan komt want ik ben wel echt te zwaar, maar jij bent toch mooi slank?
Ik zit nu op het station, het is wel spannend maar ga toch maar mân vriend toe. Heb het hem ook gelijk ff uitgelegd dat ie dat niet moet doen :â)
Bij mij gaat het om de chaos, vergeetachtigheid en dat ik bijna obsessief aan mân jaren aan het plukken ben. Alleen dat laagste doe ik nu niet :â)
Ik schrik er zelf een beetje van maar ik zit er zo erg mee van Anne Faber, ik kijk iedere dag wel een keer of er ânog nieuwsâ is en als ik haar foto zie kan ik best huilen? Terwijl ik helemaal niet zoân emo persoon ben⊠ik ben naar de zitting geweest en hoorde toen al die gruwelijke details, ze heeft zo moeten lijden in haar laatste momenten. Ik zag die moeder toen ook op het toilet en vond het zo erg voor haar. Ik ben benieuwd of ik dit een âeen plekjeâ kan geven, voelt super stom want kende haar niet eens en hallo doe normaal hoe moet die familie zich voelen? Maar ik trek het me gewoon super erg aan
Wajoo deel 3. Ik kan jullie echt niet bijbenen, maar vind het echt tof en mooi dat iedereen zoveel post.
Ben vanavond teruggebeld door de verkoper van echt een mooi huis. Dit weekend een bezichtiging gepland. Ben nu helemaal hyperrr.
OkĂ© dit vroeg ik mij nooit af tot nu toeâŠ
neee kan ik allemaal niet meer bijhouden :(
ahh nee ik snap dat je schrikt!
kun je even bellen met de doktersassistent morgen?
Oooooh mijn God wat fucking eng. Ik haaaaaaat slangen
Ik voel me op dit moment best wel weer goed. Ik hoop dat dit zaterdag nog steeds zo is want dan ga ik lekker burgerlijk met mijn vriend op een kleedje BBQ-n in het park. Alleen vind ik 31 graden wel wat warm.
Dan issie een blinde lul en drink ik peach wodka met je
Ps. Ik ben veel leuker dan kay