Ik heb deze week veel geklaagd hier en ook best veel te verduren gehad qua negativiteit van mannen, maar ik heb zo’n leuke week gehad. Naast heel veel plezier ben ik er ook echt sterker van geworden als mens, hoe ongeloofwaardig dat ook klinkt aangezien het een Gogo zuipvakantie was. Ik ben zo blij dat dit mijn eerste stapvakantie was, het was echt perfect en ik wil zoo graag weer terug. En bedankt voor al jullie steun!!! ️
Koffer ingepakt, en dan morgen naar Gent en feesteeeeeeuuuuuuuh
Ja ik ben erals kind wel eens geweest en vond het toen heel leuk. En toen zag ik het laatst in iemamds insta story en toen dacht ik jaa leuk daar wil ik heen.
Ik heb vandaag in Nimma schoenen gekocht in de winkel bij een ex-EGF-er, maar ik kan bij God niet verzinnen wat haar username ook al weer was, en volgens mij zou ze naar het roze forum gaan, maar mocht je je herkennen in deze omschrijving en dus toch hier zitten: hoi!
Jaa dat soieso. Hij heefr nog niet gereageerd wat ik echt raar vind. Want volgens mijn berekeningen zou hij nu allang verliefd op mij moeten zijn.
Ik ben vanavond plotseling ziek geworden en lig nu met koude rillingen in bed. Ergens vind ik het niet zo heel erg met deze hitte.
Ik zou sws voor 5 uur niet je straat uitgaan tenzij je een bandje of iets hebt. Succes ajuus.
Btw voor de Nijmegennaren Picnic ofzo is een chille boodschappen bestel app/site iets nou ajuus.
Oooh dat hoop ik niet!! Niet eens naar gekeken eerlijk gezegd…
Maar picnic komt ineens onaangekondigd helemaal niet bij mij langs deze week, stelletje stommerds, terwijl ze me vorige week nog verzekerden dat er ‘alleen een paar kleine aanpassingen’ zouden zijn, en ik woon nog wel buiten de afzettingen
Oh voor alle Nijmegennaren picnic schijnt toch niet zo fijn te zijn.
Als ik in de Appie-app kijk is elke AH in een straal van 10km morgen open, dus vast ook bij jou in de buurt! Alleen in centrum verkopen ze geen glas deze week.
Sorry dat ik wekelijks tig vragen stel op het forum, jullie hebben gewoon altijd goed advies
Welke kleur nagellak staat mooi bij felrode sandaaltjes? Ik draag altijd rode nagellak, maar dat lijkt me een beetje dubbelop. Donkergrijs of zwart ofzo vind ik niets en voor nude zijn mijn tenen niet mooi genoeg haha.
Als je een hotelkamer gereserveerd hebt voor een aantal nachten, hoe erg zit je er dan aan vast?
Voor werk zit ik nu in een hotel, en deze is voor een aantal nachten in de komende maanden gereserveerd, maar ik vind het hier vrééselijk.
Weet niet of ik wel ga kunnen slapen.
Ik heb donkerrood/paarsig daarbij
En bij alle andere kleuren want ben lui
De Jumbo is volgens mij open. Wel aangepaste openingstijden die ik natuurlijk alweer vergeten ben
Dr is een hele hoop dicht gezet. Ik zou even goed vN te voren kijken waar je heen wilt en of je daar kan komen.
Vanaf de kant van malden is wel ongeveer heel Nijmegen tot het keizer Karelplein onbereikbaar, het radboud bijv. gaat voor alle niet-spoedgevallen dicht omdat er geen doorkomen aan is. En verder wil iedereen lekker naar de intocht kijken en niet bananen bliepen in de aldi denk ik
Ik had verwacht dat je allang met hem in Italië zat joh!
Ik vind lichtblauw/turkoois daar mooi bij maar zwart wel het allermooist.
Ik heb binnenkort een high tea tussen de alpaca’s. Althans ik hoop dat dat doorgaat want er was ook nog tapas en iedereen vond het wat teveel eten dus er gaat vast een keuze gemaakt worden. Haha dit zeg maar: