Wat je even kwijt wilt #3

Maandag tijdens mijn testdag had ik 3x2,5mg genomen en dat ging prima.
Dinsdag 2x2,5 en dat werkte net niet

En nu dus weer 3x2,5 en na een tijdje raakte ik gewoon in paniek. Het werd minder en eigenwijs als dat ik was nam ik nog een tweede waardoor het weer erger werd. En nu zit ik hier.

Net is m’n vriend helemaal uit m’n dak gegaan en dat valt me zo zwaar dat ik weer zit te huilen en te hyperventileren :confused:

Ik had een kettinkje in een glas met water en een beetje afwasmiddel gezet om het schoon te maken. Giet ik net zonder erbij na te denken dat glas leeg in de wasbak LAG DAT KETTINKJE IN HET PUTJE :scream: Hij was echt aan één ministukje blijven haken, dus ik heb hem er nog uit weten vissen. Ik ben zooo opgelucht he, dat kettinkje heeft ook best veel waarde voor me

15 likes

Oja @jumpsuit

Ik heb al eerder Ritalin gebruikt, al is dat wel een paar jaar geleden, maar dex vond k wel een stuk minder zwaar eigenlijk!

Oh goed om te weten! Nou ja alsnog is de uiteindelijke uitkomst wel beter haha

1 like

Werkt perfect! Ook in combinatie met een chromecast.
Wacht nee perfect is niet het juiste woord want in het begin stopte hij weleens middenin een film, maar dat is gelukkig al een hele tijd niet meer voorgekomen.

Waaat, alweer een nieuw deel? :scream:

Ik ga zo naar de vierdaagsefeesten :sunglasses::tada:

4 likes

@Indolence @Lovbog @Juuldie thanks voor de info.
Ik heb die app eigenlijk vooral nodig omdat we buiten onder het afdak tv willen kijken en ik daar geen kabel naar kan trekken maar de kpn app blijft constant hangen en wil niet streamen. Binnen wil hij dat wel gewoon terwijl de internetsnelheid buiten ook gewoon voldoende moeten zijn volgens mijn metingen. Sowieso dat we vanuit k.pn echt een slechte router hebben en die willen geen nieuwe geven terwijl deze verouderde is en eigenlijk niet meer voldoet. Dat is ook gewoon bekend bij ze maar ze laten je liever extra dokken dan dat ze je willen helpen :roll_eyes:

1 like

Dat is stom. Toen ik een tijd geleden belde en zei: jow de verbinding is de helft van de tijd ruk. Kreeg ik de volgende dag een nieuwe router.

Misschien helpt het gewoon te zeggen: deze is al jaren oud en werkt niet meer. Maar als jullie me niet willen helpen kan ik wel eens bij een andere aanbieder gaan kijken.

1 like

Dat eerste heb ik al gedaan maar dan zeggen ze dat ik een versterker kan kopen a 50 euro. Grapjassen.

Ga dat laatste inderdaad nog proberen ofja mijn vader dan want is zijn abo. Las op internet dat het bij sommige mensen dan plots wel allemaal geregeld kan worden. Mja de app is sowieso niet echt stabiel te noemen bij hun dus of dat verder veel oplost weet ik ook niet.

1 like

Speelt iemand de slimste mens app en zo ja wie wil er met mij spelen? :smiley:

1 like

Ik kijk blue planet en realiseer me hoe ongelofelijk bijzonder de natuur eigenlijk is.

5 likes

Nee, maar klinkt leuk!? Zijn het vragen die je elke x moet beantwoorden?

Ja! Het is net zoals de quiz op tv alleen de galerij ronde zit er niet in

Ik haat mezelf echt dat ik zo een sappy verliefde bakvis ben geworden.

4 likes

Dat heb ik altijd met Planet Earth. :heart:

1 like

Er zit een jonge meeuw die nog niet kan vliegen op het dak van de flat naast mij. Hij roept al de hele dag om zn ouders maar die heb ik nog niet gezien. Hoop echt dat ze nog komen hij roept zo zielig :frown:

Ik heb wel eens betere dagen gehad. Ik ga zo lekker slapen en dan wordt morgen vast en zeker beter! (Sowieso, want zwangerschapsverlof)
<3

1 like

Mijn droger doet er ongeveer 40 minuten over, maar langer dan een uur zou het niet moeten duren hoor

1 like

Oke kreeg van een vriendin een appje dat kay nambiar wel eens reageerd op dm’s.
Wat zal ik hem sturen :joy::joy:

2 likes

Oh dex trek ik helemaal niet. Ritalin helaas ook slecht. Ik woog toen amper of niet eens 50 kg maar was “al” wel 19 dus dan val je onder een andere regel en toen wilde die idiote arts er ook nog 70 mg per dag inpompen. Nou ik ging half dood. Echt enorm naar. Ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt. En misschien kan je uitleggen aan je vriend dat hij wel wat meer empathie mag tonen? Bij mij is het voornaamste probleem chaos. Dat is vrij heftig. De rest valt nog wel te overzien of is niet aanwezig. Ik mocht van mijn huisarts zelf geen dex. Heb het via een andere adhder een keer geprobeerd en oh mijn god nee. Vind je bijwerkingen wel heftig en hoop dat je goede begeleiding krijgt van een ervaren arts. PM mag altijd.