Wat je even kwijt wilt #3

Hahaha Mn beste vriendin en ik hebben nog 2 andere vriendinnen waarmee we een groepje zijn maar we zien die 2 niet vaak. Dus een van hen wou in Amsterdam afspreken, mijn beste vriendin wou liever dichterbij , ik had geen zin om ergens te vreten. Dus toen kwam ik met een briljant idee… Het openlucht museum hahaha.

3 likes

Veel plezier alvast zondag! En fijn dat je de keuze kunt uitstellen <3

1 like

Ik ben gtst classics aant kijken en ik weet nog dat ik in die tijd een megacrush had op jan kooijman en jack :joy:
Mn zusje was toen 6 en pest me daar nu nog mee :joy::joy:

3 likes

Ik heb een paniekaanval van hier tot Tokio (het duurt ook al echt sinds 5 uur ofzo) en m’n vriend gaat er totaal niet chill mee om :confused:

Al reageer ik ook best heftig nu :frowning:

Vorig jaar was Jack weer even terug in gtst en werd er direct weer helemaal gelukkig van. Ik snap je wel haha

1 like

Ah wat vervelend, ik heb dit dinsdag gehad en de paniekaanval daarvoor was al jaaaren geleden. Mijn spieren trokken zelfs helemaal samen en ik kon ook niet/amper appen. Toen is er wel redelijk snel iemand langsgekomen. Probeer op je ademhaling te letten. Wat voel je allemaal?

1 like

Haha, ik had ooit een crush op Cas Jansen (Janssen?) in GTST :joy: Wel mijn favoriete jongensnaam (Julian) daaraan over gehouden, haha.

4 likes

Ik moet zeggen dat dit de tweede dag is dat ik aan de medicatie (dexamfetamine) zit, dus ik weet wel waarom.

Ik voel druk op m’n borst, ik hyperventileer, heb in golvende bewegingen dat ik intens bang word om dood te gaan, datzelfde ook met huilbuien en als ik opsta ben ik eerst een flinke tijd duizelig. Oja en tintelingen in m’n handen, voeten en voorhoofd.

Hopelijk heb je er niet te lang last van gehad :confused: normaal gesproken weet ik mezelf ook wel te temperen maar ben min of meer onder invloed natuurlijk ;—;

Ah ja dex is erg heftig! Hoeveel mg neem je? Ik moet nou 2 weken deze lijst invullen en dan wordt er misschien weer met methylfenidaat (iets) gestart maar ik vind dex echt te heftig. Is dit de eerste keer dat je dit gebruikt? Het trillen/tintelen wordt zeer waarschijnlijk wel minder. Probeer maar rustig door je buik te blijven ademen en genoeg water drinken.

Ommmggggg ik zag net een muis lopen in mijn keuken!!!

Woon wel in een oud huis, hoop maar dat hij verdwaald was hier binnen… maar weet eigenlijk wel van niet.
Kuttttt ik zit en slaap echt niet rustig en ik durf geen val te zetten… ofja wel te zetten maar geen dooie muis op te rapen aarhgghghhh paniekkkkkkkk

Kan je de deur van de keuken dichtdoen? Je kan ‘levende vallen’ kopen zodat de muis in een kooitje belandt in plaats van in een dodelijke val. Die kan je morgen misschien ergens halen? Ik had jouw situatie letterlijk 3 weken geleden, hebben wij ook gedaan! Kooitje is nog steeds leeg trouwens.

Succes! Hij is banger voor jou dan jij voor hem.

En het is de vooravond van iets ‘spannends’ (morgen op vakantie) en wie ligt met hoofdpijn en diarree (sorry tmi) op bed? Heb dit ook al-tijd voor kerst en m’n verjaardag haha, typisch. Hopelijk morgen weer beter anders moet m’n mama veel te veel rijden.

Oei ja goeie!

Heb jij de muis nog gezien sinds die keer?

Nee! Ook niet. Inmiddels keukendeur weer permanent open hoor! Dus nu is het ff schrikken maar die angst neem aft hihi

Haha ik ben ook altijd zenuwachtig voor dat soort dingen. Morgen voel je je vast beter. Alvast veel plezier!

1 like

Dat is zo’n Zweedse woongigant.

2 likes

Werk je ook daar dan? Anders mag je het niet zeggen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Kijkkkk dat wou ik horen! Dit weekend even een grote schoonmaakbeurt en alle open verpakkingen goed afsluiten en dan blijft ie vast weg!

Heeft iemand toevallig een ziggo abo en ook de ziggo app? We hebben hier een hoop gedoe met kpn dus willen waarschijnlijk naar ziggo over stappen maar ik vraag me af of je die app wel een beetje fatsoenlijk kunt streamen naar een chromecast?
De kpn app blijft keivaak hangen dus daar valt niet naar te kijken zonder je groen te ergeren.

Net als je denkt dat je dag ECHT niet erger kan, komt er gewoon nog een schepje bovenop. Hoop echt dat het nu klaar is met gedoe en ik morgen een chillere dag heb. Pleaaaase.