Online?
Damn ik ben me toch een portie moe. Maar moet wakker blijven zodat ik vannacht kan slapen.
Aaah dankjewel!
Ik word zo futloos van dit weer .
Kan ook aan dit weer liggen. Maar anders kun je toch even langs de dokter gaan.
Ik had heel leuk nieuwe kleren besteld voor m’n nieuwe baan en niets past en het staat allemaal stom en dat vind ik heel stom. Stom stom stom
Nou als het wel lekker is! Maar ik zou toch 10 euro van je spaar halen en wat voedzame dingen kopen haha
Ik wil dus mijn geld uitgeven aan bepaalde spullen/aanpassingen in huis, zit er al heel lang over na te denken en had voor mezelf al besloten dat ik het doe (heb er het geld voor, maar het is niet nodig). Dat ik het bespreek met een vriendin maar die dan heel verstandig reageert, maar dat ik dan denk: nee, dit is niet het antwoord wat ik wilde. Vervolgens het plan voorleg bij een vriendin waarvan ik al weet dat ze zegt JA JOH MOET JE GEWOON DOEN en dat ze vervolgens dus ook JA TUURLIJK zegt. Echt, wie hou ik voor de gek hahaha #byemoney
Godallejezus.
(Dit wilde ik even kwijt)
Gaat t goed?
<3
Nee ik heb ook minstens 15x in ns bussen gezeten en ook nog nooit controle gehad. Maar ik ben zo’n schijterd dat ik het echt niet durfde om niet in te checken haha.
Er zijn momenten dat ik mijn oma echt heel erg mis. Die tegen me kan zeggen: luistert, ge kunt goan zitten janke maar daar hedde niks oan. Er zen ook meense die niks te eten hebbe. Dat helpt veel beter dan mijn vriend die overal over wil praten
Ik volg FF al een tijdje en vind het zo leuk dat ik ook mee wil posten! Superfijne sfeer hier!
Ik ben weer in Nederland!!!
Rip vakantie vlogs ️
Nou de eetupdate: mn vader wilde wachten met eten, prima. Kom ik net beneden heeft ie al gegeten
Ja ik dacht jij ging iets anders eten. Ik zei ja morgen als jij vandaag worst wilt.Begrijpend luisteren is moeilijk soms maar goef nu hoef ik iig geen worst te eten waar ik toch al geen zin in had
Dus nu loop ik maar weeeeer naar de winkel om iets te eten te scoren.
Ja ze stoppen vanavond. We mogen nog 3 uur samen in de trein!
Ik koop er altijd wel een paar als ik in een museum ben. Ik kan je er altijd wat opsturen?!
Vaak is er een collectie kaarten bij de Ako/Bruna enzo te koop. De webshop van Bekking&Blitz heeft ook mooie kaarten dacht ik
Ik ook! Echt vreselijk.