Heb ik een vet leuk cadeau voor mijn vriend bedacht voor zijn verjaardag, waarvan ik zeker weet dat hij het wil hebben, HOOR IK HEM NET AAN DE TELEFOON MET ZIJN MOEDER OM DATZELFDE VRAGEN. Echt zo van ‘o, weet je wat ik eigenlijk wel voor mijn verjaardag wil?’. Dus ik ren de kamer in en roep NEE DAT WIL JE NIET MEER. Verrassing verpest.
Ja doen! Of bij Zomerbar 024, erg romantisch met alle lampjes
De Kaaij is er nog maar twee dagen
Ooh echt voorheen was het wat langer.
Ik ga straks eten bij de ballentent en vind dit eigenlijk veel te leuk :’)
Ja klopt normaal wel. Op Facebook stond vandaag een aankondiging dat ze na de feesten stoppen
Gefeliciteerd met ons 3e topic
Ik heb honger en iemand in de buurt is aan het barbecuen. Ik wil ooook! Wij eten worst en aardappelen en wortels… behalve als ik binnen nu en 10 minuten nog iets anders bedenk
Ofja wel met worst want die is al ontdooit… worst met een broodje voor mn pappie en voor mezelf pasta??
Ik heb zin in pizza
Chick tegenover me zit als een vent met haar benen wijd. Mind you, ze draagt een rokje. Godzijdank net lang genoeg dat je niks ziet maar toch ongemakkelijk dat iemand ff lekker haar poes laat luchten tegenover je.
Ik heb vandaag echt een blehhh dag. Gelukkig had ik wel vrij. Zo maar lekker onder de douche springen en niks meer doen (niet dat ik wel veel heb gedaan vandaag maar toch). Morgen nog 1 dagje werken en dan eindelijk weekend!!
Ik hoop dat je 'm niet kunt ruiken #eaudetoilette
Moet je ze een keer in het echt gaan bekijken, kun je daarna naar de museumwinkel
Ieder museum heeft kaarten van de eigen collectie.
Dat is ook zo’n naar gevoel, bij je polsen vastgehouden worden. Hopelijk stopte het snel.
Omijngod ik zit vandaag in zulke warme treinen ik ben hier nier vooe gemaaaaakt. En overal huilende baby’s, maar die hebben het natuurlijk ook megawarm. Nog maar 3,5 uur te gaan…
Ik zit weer in de ns bus. Deze keer zwart . Ben benieuwd hoe ik het er vanaf breng.
Ik heb vandaag m’n lunch overgeslagen (zat in een afspraak en had daarna ook geen tijd meer om iets te halen) en ik heb zo’n honger nu. Voortaan toch maar weer altijd netjes iets van huis meenemen.
Fijn om te horen dat het mee viel! Ik denk inderdaad dat dat bij mij ook zo is, maar je kan het nooit zeker weten. Ik laat het hier weten als ik meer weet
Ik was hier dus al een maand geleden wezen posten dat ik een teek had. Toen was ik al in paniek dat ik lyme zou hebben.
Ik heb die teek opgestuurd naar ProHealth en die teek bleek besmet met lyme. Nou oke kut maar hoeft niks te betekenen want ik heb hem binnen 24 uur verwijderd.
En nu een maand later ben ik al een paar dagen niet zo lekker, moe, duizelig en heb ik een beetje slappe ledematen. En opzich heb ik dit soort klachten wel eens eerder gehad afgelopen jaren maar ja deze symptomen staan UITERAARD op de lijst van lyme. Ik vind het zó eng