Ik vroeg me al af waarom ik niet kon reageren, maar had het slotje nog niet gezien. Oeps
@suus Dat is wel even schrikken, hopelijk is het niks. En fijn dat je een kamer hebt gevonden!
Dat is schrikken zeg, ik hoop voor je dat het allemaal meevalt.
Ik heb een nieuw rokje en ik voel me er zoooo sexy in!!
Mijn baas vraagt of ik cadeauwensen heb
driedubbel salaris please
Als die militairen nou niet happen zijn ze gek!
Ja dan gaat er echt iets mis!! Ik hou jullie op de hoogte.
Ik ga alleen naar plekken waar zij niet komen. Maar morgen wel!!
Haha anders kun je ze altijd nog ophalen bij de wedren.
Ohhh ja ik was wel van plan te gaan zwaaien vannacht
Ik heb blijkbaar op 1 juli een loonsverhoging gekregen. Geen idee waarom, maar jeej, 10 cent meer per uur
Hahah ja, daar zal het vast te vinden zijn
Even een dutje en hoppa. Deel 3 is aangemaakt!
Ik heb mijn P gehaald op de uni
Had ook gewoon een 6.5 gehaald voor het tentamen waar ik eerst een 4.5 voor had. Ik krijg morgen nog een cijfer terug maar dat maakt al niet meer uit want ik heb het gewoon al gehaald Ben echt zoo blij
Wat schrikken van je knobbeltje! Ik had dit vorig jaar ook en was er ook heel erg van geschrokken (mijn moeder heeft ook borstkanker gehad dus ik doe altijd netjes mijn borstonderzoek zonder te weten waar je eigenlijk naar zoekt - nou, dit dus haha), maar kon gelukkig snel terecht voor foto’s en het bleek (gelukkig) alleen een opgezwollen lymfeklier te zijn. Hoop dat je snel terecht kan en dat het meevalt, de kans dat het echt iets is is op zulke jonge leeftijd heel, heel klein.
En gefeliciteerd met je nieuwe kamer(s!)! Heb je al gekozen welke je wil? edit: ik moet even doorlezen voor ik reageer, top dat je je voorkeurskamer hebt kunnen kiezen (die andere mensen zie je toch nooit meer en kunnen vast een van de andere hospitanten bellen voor de kamer) en dat je volgende week al in het ziekenhuis terecht kan.
Gefeliciteerd!
Ik leef al 2 weken op 11 euro en nu moet ik tot maandag doen met 20 cent. M’n volledige eigen risico is deze maand afgeschreven en ik heb ook geshopt dus het is even krap. Ik wil geen geld van mn spaarrekening halen, omdat het mn eigen domme fout is dat ik kleding wilde kopen.
Heb je wel eten in huis?
Frikandellen . Ik heb nog wel wat ongezonde zooi in mn vriezer, maar gevarieerd gaat het niet worden.
Mijn holtes zitten helemaal vol door de hooikoorts en ik kan niet stoppen met niezen, zo irritant. En daarnaast slaap ik al nachten slecht vanwege de warmte. En morgen moet ik in mijn eentje het grootste vakantiehuis schoonmaken en ik zie daar zo tegen op omdat ik weet dat het een enorm vieze bende gaat zijn.
Zo, ff lekker klagen in dit nieuwe topic hoor!
Ooh chill, een nieuw topic. Heb in deel 2 meer dan 3000 ongelezen berichtjes en had op de een of andere manier geen zin om naar laatste berichtje te scrollen, dus toen maar ontweken.