Wat je even kwijt wilt #26

Op zaterdag wordt het bij mij 28 graden, de rest van de week is gelukkig gewoon 23 graden.

1 like

tenor

18 likes

Mocht ik ooit zangeres worden dan mag jij mn tekst schrijven.

1 like

YESSSSSSSSSS IK ZET MN POOL OP

lekker smelten :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Wtf. Is dit echt zo!? En wordt dit betaald van ons belastinggeld?

4 likes

Schrok wel ja, maar minder erg dan ik verwacht had. Ik had ook al heel snel door dat ik niks kon doen, dus denk dat het daarom ook ietsje minder was. Maar ik zei wel hardop ‘ohneeeee :disappointed_relieved:

net in mijn eigen woonplaats was het allemaal nog net wat warmer

1 like

Hahahhahaha

“Het leven is over het algemeen duurder geworden”.

Merkt ze vast veel van, met een gratis huis, kleding, reiskosten. Dan heb je wel een tonnetje nodig voor de boodschappen bij de ap ja

6 likes

Ik ga die vanavond voor je inzingen

6 likes

Ik zou dat zelf echt super leuk vinden als iemand dat bij mij zou doen. Ik denk zelf nog best af en toe aan mensen waar ik vroeger (idd 16/17) veel contact mee had (msn ftw) en vraag me altijd af of er ook mensen zijn die nog af en toe aan mij denken.
Nav hiervan moet ik nu opeens denken aan al die mensen :grimacing:

2 likes

Haha €100000 om de eerste weken als volwassene door te komen :joy:

2 likes

Gisteren een dag naar de Linnaeushof geweest en merk vandaag gelijk dat dat eigenlijk nog te veel is. Ben helemaal bek af vandaag en voel me zo leeg ofzo? Kijk nu echt op tegen ons weekendje weg volgende week want ben bang dat dat ook weer te veel energie kost. :pensive:

Ik zou voor een Nigeriaanse gaan die schijnen meer in omloop te zijn.

Ah nee niet voor schamen. Je deed alleen maar iets liefs toch.

:heart: omroep max :heart: zendt het bloemencorso uit en aangezien het regent kijk ik, maar wat is dat voorn amateuristische bende joh? Het heeft best naamsbekendheid dus had veel meer verwacht dan lame costumes en 20 half lege wagens in een fabriekshal.

4 likes

Ik ben net op babybezoek geweest en ik mocht de baby niet vasthouden :frowning: Echt heel jammer.

2 likes

Hahaha dat hij op een gegeven moment vergeet dat hij aan het scammen is.

Ik ben door omstandigheden heel veel spullen van mijn kindertijd kwijtgeraakt. Ik heb nog maar één knuffel over van vroeger (verder niks, geen dekentjes, slabbetjes, poppen, niks tastbaars), en die kan ik nu dus al dagen nergens vinden. Nu is mijn kamer een taffeszooi, dus hij zou heel goed hier ergens kunnen liggen. Maar ik ben er echt een beetje van van slag en een beetje in paniek. Het is zoiets kleins, maar het betekent echt veel voor me

2 likes

Nou, die in april in de Bollenstreek is denk ik de bekende die jij bedoelt. Wist tot vorige week ook niet dat er ook een Rijnsburgse variant is. En het was in een fabriekshal omdat het zo hard waaide en de optocht dus niet kon plaatsvinden. Groetjes oma.

1 like

Kan je dit ook zo aan je vader uitleggen? Dat hij snapt dat het geen onwil is, maar dat je er gewoon last van krijgt als je wilt lezen terwijl de tv aanstaat.