Ah dit geeft me hoop haha, ik twijfel nog ff lekker verder en wie weet doe ik ‘t dan straks nog wel. Die tijden zijn ook wel echt zo mooi geweest. Voel me oud als ik er zo weemoedig aan terugdenk! Voelt als de dag van gister… waar blijft de tijd. En dan ben ik alsnog niet eens zo oud nu haha.
Ik ben verdrietig/boos en voel mij erg eenzaam.
Ik heb een fijn gezin en familie waar ik mij ei kwijt kan maar wil hun er niet altijd mee lastig vallen.
Ik heb na een goede periode weer 2 heftige paniek/angst aanvallen gehad en ben extreem bang dat de (stoornis) terug komt.
Ik heb over 1,5 uur een date night met mijn vriend maar het liefst bleef ik gewoon lekker in bed liggen zoals ik al heel de middag doe
Mijn droom is net uitgekomen… mijn vriend liet het toe dat ik make-up op zijn gezicht smeerde hahaha
Hmm zit nog flink wat verschil in per plaats dan. Hoger dan 26 graden wordt het in mijn woonplaats niet geloof ik.
Daar heb je toch geen trouwplannen voor nodig?
Precies en dan gewoon doen als je jarig bent of bent afgestudeerd.
Is er iemand die mij kan helpen? Google levert zo snel niets op.
Ik heb het idee dat mijn google chrome ingezoomd is, alleen hij staat gewoon op 100%
Wat kan dit zijn?
Ja dat denk ik ook. De letters op het forum zijn ook supergroot. Maar bij instelling staat de tekst gewoon op gemiddeld (aanbevolen). Als ik ze verander in klein, worden ze echt mini en onleesbaar.
Ik ben op Lowlands maar ik voel me echt zo kut en ik wil eigenlijk gewoon naar huis, kan wel janken en voel me echt een aansteller. Maar ja hoe kan ik ook naar huis en thuis ga ik me ook kut voelen
Ah wat rot, hoop dat het wegtrekt en je toch nog een beetje van LL kunt genieten. Iig een virtuele knuffel
Het is kermis en heb bij de grijpers een knuffel gewonnen, favo tijd van het jaar.
ah wat rot! heb je iemand in de buurt waar je misschien even mee kan praten en je hart kan luchten? sterkte in ieder geval en een digitale knuffel
Ja dat staat allebei gewoon goed… lettertype op gemiddeld en zoomen op 100%. Maar dit voelt ook niet goed. Die arial lijkt super groot, maar als ik die kleiner zet worden al mn lettertjes baby’s
en dat wil ik nou ook weer niet
Ben alleen in m’n tent. Ben nu wel mensen aan het appen maar ja ik wil het niet verpesten voor hun. Ik heb niet eens echt een reden om me zo te voelen maar ik wil denk ik echt naar huis
aah wat balen! al heb je geen reden dan kun je je nog kut voelen! helemaal niet vreemd! en als je denkt dat het beter is om naar huis te gaan moet je dat echt doen! je bent niemand verplicht om ergens te blijven waar je niet wil zijn!
ik hoop dat het snel beter gaat! of dat nu op ll of thuis is! sterkte, en weet je mag hier altijd je hart luchten als dat helpt
Er is psychische hulp bij de EHBO post. Misschien kan je daar even heen? Succes
Ik durf daar eigenlijk niet naartoe, het regent nu ook echt hard en ben alleen. Ik hoop dat iemand zo reageert via Whatsapp
Dat snap ik. Maar dan weet je dat het er is en ze zijn er daar voor je. En anders zijn wij er ook!
Ik weet echt even niet wat ik nu moet doen. Ik kan ook niet van m’n vrienden verwachten dat ze door die regen naar mij toe komen en durf zelf de tent niet uit omdat ik gehuild heb. Ik kan ook nooit nu gaan want dan moet ik die spullen helemaal nat inpakken. Godverdomme waarom voel ik me zo