Wat je even kwijt wilt #26

Ik was vroeg wakker vanmorgen en besloot naar de bakker te lopen (zit in een naastgelegen wijk) en heb nu al mijn stappendoel gehaald, YAY. Voel me meteen topfit

14 likes

Snap helemaal dat je je hierover vervelend voelt. Maar je kunt er idd niets aan doen. Schrok je erg? Ben altijd benieuwd hoe ik zou handelen als er ineens een beest of voorwerp voor me op de snelweg verschijnt.

Mijn beste vriendin is vandaag jarig en ik heb echt een tas vol cadeautjes, echt niet normaal veel haha. Iedere keer als ik iets zag wat ik leuk vond voor haar kocht ik het, tja dan heb je na een tijdje best veel. Oepsss. Hahaha hopelijk vindt ze alles leuk :heart_eyes:

30 likes

Ah, dit vind ik echt heel lief! Ik moet hiervan glimlachen

1 like

Is best secret de moeite waard?

Ik geef vanavond een feestje en wil de schuur omtoveren tot een karaoke booth. Ik heb alleen geen microfoon haha. Mijn idee was om gewoon YouTube op m’n laptop aan te zetten en dan via n HDMI kabel op de tv. Maar weet iemand of het dan gewoon lukt met https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_vivanco-dm10-14508-1590103.html zo’n microfoon? Of heeft iemand toevallig in Utrecht een karaoke set te huur voor vanavond haha?

1 like

Pfff afgelopen woensdag bij een appartement wezen kijken, helaas niet gekregen maar die vrouw gaf wel aan dat er binnenkort nog een appartement vrij komt en dat als we deze willen bezichtigen we haar vrijdag maar even moesten bellen. Ik gisteren dus 2x gebeld, maar naam niet op. Kreeg later een berichtje dat ze die dag niet bereikbaar was maar dat ik haar vandaag wel kon bereiken. Net dus weer gebeld, maar weer niks. Heb nu maar een berichtje gestuurd want wil niet blijven bellen enzo. Maar we willen zo graag want we moeten hier binnenkort uit en het is zo moeilijk en frustrerend en aaaargh.

Probeer anders even te gaan zitten op een plekje in je studio wat je fijn vind en even heel mindfullness te beseffen dat je weg gaat

Als je straks verhuist bent kan dat niet meer en dan heb je misschien spijt

Wat lullig dat ze dan niet opneemt, snap dat je daar boos van wordt :persevere:

Hoop dat je snel een huis hebt!

Ah jij bent echt een lieve vriendin volgens mij :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja precies, zeg dan niet dat je bereikbaar bent enzo. Ik vind het ook vervelend om te blijven bellen, vooral in het weekend. Maar ik heb wel het idee dat het in dat geval een situatie is van wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dus wil ook niet afwachten.

Als ik gestrest en heel moe ben, heb ik soms echt hysterische aanvallen. Ik was gister bij mijn ouders, en toen ging ik op de grond liggen in de gang en moest ik echt hysterisch hard lachen en huilen tegelijk. Echt wtf :joy::joy:

Nou ja “lullig”
Misschien is ze niet in de gelegenheid om te bellen, misschien is er wel wat aan de hand?

Heb je een voicemail kunnen inspreken? @Amoruccio

Nee, telefoon blijft eindeloos overgaan dus denk dat ze dat niet heeft ingesteld ofzo? Wel nu maar een berichtje gestuurd.

Oh mensen had me echt helemaal ingesteld op herfstweer nieuwe kleding gekocht enz geurkaarsjes erbij wordt het volgende week opeens weer fucking 29 graden. Echt hou Ăłp!!!

16 likes

Neeeee :frowning: :frowning: :frowning:

VERDOEME deze memo had ik nog even gemist. Zo geen zin in. Max 25 is acceptabel

Herkenbaar. De meest flauwe grapjes veroorzaken dan ook hysterische lachbuien.

1 like

Omg had vannacht echt een levensechte droom over ‘n eh ja, oude ‘vriend’ (ooit, bijna 10jr geleden, leren kennen op vakantie als 17 jarig meisje toen, en in NL nog paar x gezien / af en toe eens mee geappt
 en nu heeel soms reageren we nog eens op elkaar stories op IG, maar is al lang geleden). Werd echt wakker met ‘n gevoel van; ik wil ‘m dat vertellen, want heb ‘m ook al lang niet meer gesproken en is best jammer want was altijd wel oprecht gezellig. Maar hallo haha, hoe random als ik ineens zo’n berichtje stuur? Mss moet ik het maar laten en de goeie, gezellige herinneringen van vroeger bewaren.

2 likes

Huh waar lees je dit? Het knmi heeft het maximaal over 23 graden?