Wat je even kwijt wilt #26

Ik heb dit wel vaker gehoord idd! Beetje de open sollicitatie van de woningmarkt.

1 like

Dat is blijkbaar normaal in deze tijd. Mijn oma krijgt wekelijks van die dingen in haar brievenbus. Ik vind het wel slim :nerd_face:

Wow lekker late reactie. Internet in de trein is nogal traag.

1 like

Huhh echt heel raar!

Ja dit heb ik idd ook al een paar keer gehad! Vond dat ook zo gek. Vraag me ook af of het ooit werkt

Nee want ik rijd bijna niet in het donker dus heb m’n licht amper aan.

Die rotkinderen ook altijd :rage:

Zou dit ooit werken? Alsof je bij de verkoop gaat denken ‘nee nee ik verkoop het liever aan een bekende, dus ik bel die ene meid die een keer een briefje in mijn bus gooide’.

Beter word je gewoon vrienden met alle oude mensen in de wijk waar je wil wonen zoals Ross in Friends :thumbsup:

6 likes

Ik leg mezelf bij deze een VakantieVeilingen verbod op. Net weer een ‘slimme’ weegschaal gekocht die ik niet nodig heb. Why.

8 likes

Zou sowieso de cheesedippers niet delen

1 like

@grace mijn vriendin en haar man hebben zo hun huis kunnen kopen zonder makelaar! Je moet wel alsnog geluk hebben natuurlijk maar schijnbaar hadden ze de gunfactor? Ohja ze woont wel in een klein dorp in het zuiden, dat maakt ook wel een verschil denk ik.

2 likes

Mijn ouders hebben hun huis wel zo gekocht. Ofja niet via een briefje maar gewoon gezegd dat ze interesse hadden in dat huis. Toen die man het ging verkopen kwam hij eerst langs mijn ouders. Was overigens wel een huis in dezelfde straat dus die man was wel een bekende

11 likes

Waar ik woon zou ik mijn eerstgeborene moeten offeren voor een koophuis, maar grappig dat het zo kan werken! Ik ken trouwens wel mensen die om zo’n gunfactor in relatief goedkope huur zitten enzo, maar dat is nog van een andere orde (en heel zeldzaam).

3 likes

Zie berichtje van @Karl_Lagerfeld, zo gaat dat hier in t zuiden gewoon, alsof je ff pakje boter koopt! Nee zonder flauwekul, het is alsnog echt wel geluk hebben en de huizen in de prijsklasse waar zij in gekocht hebben gaan ook wat minder snel weg op de huidige markt.

1 like

Ja, die vraag zal wel komen. Maar als het echt niet je ding is, dan word je doodongelukkig. Daar heeft je werkgever dan ook niet veel aan. Dus als je dat bij je nieuwe baan kan aangeven. Succes in ieder geval!

1 like

Ja dat is waar inderdaad. Dankjewel! :blush:

1 like

Vakantie 1 is geboekt weer een appartement met 2 kamers 2 badkamers en een bad hahaha.

3 likes

Goeie eerste schooldag gehad, de helft van wat ik wilde doen maar gedaan. Alle kinderen zijn heelhuids naar huia gegaan en er waren maar 3 huilers :+1:
En ik heb (behalve die 2 keer dat ik ze moest attenderen op stil omkleden) 0 keer hoeven mopperen. 0 keer :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

En minstens de helft van mn oude klas kwam knuffelen en hadden me gemist in de vakantie :heart_eyes::sob:

29 likes

Klinkt heerlijk!! Altijd te hoog inzetten met wat je wil doen haha, typisch. Fijn dat het goed ging!

1 like

Ik heb mezelf buitengesloten met mijn hond al anderhalf uur en mijn vriend is weg met vrienden en heeft ook nog niet gereageerd en heb echt geen idee hoe lang ik nog mag wachten tot die terug is :frowning: hem kennende kan dat rustig 11 uur vanavond zijn.

Oeh kut zeg. Heb je geld bij jr dat je wel kunt eten?
Of iemand in de buurt waar je heen kunt?