Wauw, wat debiel dit
https://www.tubantia.nl/wonen/rijtjeshuis-van-1-5-miljoen-euro-is-al-verkocht-voor-bijna-de-vraagprijs~a2ca6434/
En dan heb je zoveel geld, ga je zoān lelijk huis kopen voor 1,5 miljoen. Ben je ook niet goed snik toch
Nee woon in een klein dorp haha, is hier niks om te eten en heb de hond ook bij me. Ken hier ook helemaal niemand want we zijn hier gewoon random gaan wonen omdat het ons wel leuk leek hier :ā).
Ben maar weer met het hondje gaan wandelen, hij lijkt er in ieder geval niet zo mee te zitten haha
Ik heb vanmiddag moeilijk hard mijn kleine teen gestoten waardoor mijn nagel van beneden uit gespleten is tot halverwege (en ik een winkelhaak in de huid heb die bloedde als een rund). Nu moet ik dus in de gaten houden of die nagel gaat verkleuren of er bloed onder zit maar ik heb nagellak op en durf die er niet af te halen met remover.
Ah shit. Gelukkig is het droog
Mijn moeder heeft vrijdag een dure pedicurebehandeling (50 euro inclusief lakken) ondergaan, en heeft nu een ontstoken teen. Ze heeft nooit eerder een ontstoken teen gehad, dus het moet haast wel door die behandeling kunnen denk ik? Wat kan ze doen: bellen naar de salon en hen vragen hoe dit kan komen? Geld terugvragen?
Voor dat geld heb je een leuk optrekje in Utrecht aan de gracht:
https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-40099502-maliesingel-69/
Wat bezielt die mensen?
Ik zie 2 openhaarden. Ik denk dat een van die kamers meer de keuken en eetkamer is en de andere de woonkamer. Hoewel ik de inrichting niet zo geweldig vind, vind ik het huis zelf en de locatie 0404005050505050 x beter dan dat Amsterdamse huis.
In welk vakgebied? Of bedoel je meer populair met vanalles.
Nature en Science zijn sowieso de absolute top. New scientist is een goede populair geschreven wetenschappelijk tijdschrift.
Als mijn zus me een huis stuurt op funda waar ze naar gaan kijken en ik dat dan vergelijk met de hypotheek die ik zou kunnen krijgen nu Komt goed meit
Ik heb laatste maanden Ugly Betty gekeken en v en nu bij laatste aflevering en ben er beetje sip om ik haat laatste afleveringen van series.
Oeh. Goede prijs maar jammer van de verzendkosten als het een pakket wordt. Woon je in omgeving Utrecht? Nee he anders kan iemand in de buurt ze beter overnemen.
Laf hem!
At bij mān schoonouders. Op tafel stonden tortilla wraps, kaas, salade, feta, roomkaas en een pan. Ik dacht dat we tortillaās zouden eten. Zegt mān schoonmoeder: āja in die pan zit roti, van HAK. Jij zei dat roti zo lekker is dus ik wilde het ook eens proberen.ā
Net begonnen aan laatste seizoen mad men en valt me op hoe geĆÆnvesteerd ik ben geraakt in de serie, eigenlijk compleet onverwacht haha. Denk nu meerdere keren per dag aan bepaalde personages en heb er ook al over gedroomd
Nee Amsterdam. Heb het even opgezocht en volgens mij kan het gewoon in een brievenbuspakje en dat kost maar 3.90
Ik was vandaag weer bij mijn vader in het ziekenhuis, en er was een man op bezoek gekomen (een beetje een rare vent), die we altijd op werk tegen komen. Nu is de enige interactie die ik met die man heb, dat hij mij helemaal om mijn nek hangt, een zoen geeft whatever, en zeg dat ik als een dochter voor hem ben, en dat ik te dik ben Serieus, hij heeft echt wel 10 x gezegd dat ik dik ben, maar verder ben ik echt als een dochter voor hem hoor! haha.
Wat ook echt erg was, is dat ik door dat gebeuren met mijn kaak gewoon een super strakke nek en schouders heb, waardoor ik eigenlijk het liefst continu gemasseerd zou willen worden daar. Toen ging die vent ineens met een super sterke hand in mijn schouder knijpen (soort van massage beweging), en dat bleef hij dus een beetje doen. En ik had gelijk zoiets vanā¦ omg dit is echt fucking fijn Het voelde echt alsof er wat los kwam. Hij had ook echt een super krachtige hand, dus het voelde echt vet goed hahaha. En ik bleef ook gewoon in dezelfde positie zitten omdat ik eigenlijk wou dat hij doorging Hahahaha ik was echt zoān hond die op zijn rug gekrabbeld wil worden ofzo. Ik schaamde me er gewoon een beetje voor dat ik zo dacht achteraf, maar serieus zo erg is die shit met mijn schouder gewoon haha.
Als een zeemeermin en een centaur sex hebben wat voor kind krijgen ze dan een zeepaard?
Ik heb dit ook eens gehad (na een goedkope pedicure haha dus dacht dat het daar aan lag). Bij mij bleek aan de zijkant van mān grote teennagel een heel klein stukje nagel te zijn afgebroken (of achtergebleven na het verwijderen daar misschien). Na het douchen ben ik zelf gaan poeren en heb het eruit gekregen. De volgende dag was de ontsteking meteen weg. Als je moeder zelf er al naar heeft gekeken zou ik zeker contact opnemen met de vraag waar het vandaan zou kunnen komen. En of ze het kosteloos kunnen fixen eventueel. Zelf ben ik niet echt van het geld terugvragen maar dat is persoonlijk.
Dankjewel voor je reactie! Ik zal haar nu even gaan adviseren haha!
En klinkt trouwens ook niet zo heel chill, die ontsteking die jij had, brrrr
Na een beetje pulken was het weg en de ontsteking ook de volgende dag dus het viel allemaal mee gelukkig . Hopelijk voor je moeder ook zo!