Ik moet al huilen bij hhet idee haha. Wat lief
Wow, mijn bovenburen schreeuwen al een tijdje mega hard naar elkaar. Niet in het Nederlands dus geen idee wat er gaande is.
Hoe lang laat ik ze nog schreeuwen voordat ik er klaar mee ben? (Nu al)
Edit: Oké, ik heb jullie bevestiging natuurlijk helemaal niet nodig dus ik ben meteen door gelopen maar dat schreeuwen naar elkaar is blijkbaar gewoon een gesprek OP HEEL HARD GELUIDSNIVEAU OMG I CAN’T
krijg hier echt tranen in m’n ogen van woon zelf in het buitenland en zou dit echt zó waardevol vinden. laat je zijn reactie weten?
@Santeria welke iPad heb jij genomen? Ik ga morgen voor eentje kijken, heb wat verjaardagscentjes gehad. En nog gefeliciteerd!
Ik dacht blijf een half uurtje langer werken kan ik de medicatie al uitzetten voor de avonddienst. Gaat er een vrouw gewoon letterlijk poepen op een eetkamer stoel in de woonkamer? Gewoon broek naar beneden en gaan? Heel apart.
Wil je me laten weten wat het resultaat is? Ik heb dit laatst toevallig ook opgezocht omdat ik van die bruinige vlekken onderin de pot heb maar heb het nog niet geprobeerd
Ik zag een tas die ik mooi vind met 30% korting. Heb m besteld met klarna. Ben over 8 dagen jarig. Als hij bevalt ga ik bijdrage aan de tas vragen voor m’n verjaardag en dan doe ik net alsof ik hem daarna pas besteld heb. Me so smart.
Dankjewel!! Ik wil ook nog gaan kijken voor de mini, vind ik een lekker formaatje. Veel plezier er mee!
Snap ik heel goed! Ik wil hem vooral gebruiken om videos te bewerken met iMovie en vermaak natuurlijk. Ik doe dat vaak voor school en een iPhone is net een beetje klein…
Word je niet gek van alle mensen die naar je seinen?
Nee zeg dat kan ik dat weer van mn lijst afstrepen iig
Aww @Parfei wat lief. Hier smelt mijn hart van. Bedankt uit naam van jullie kat om zoveel geduld te tonen en wat een prachtige uitkomst dat ze nu zo aanhankelijk is.
Examendagen zijn zo’n rare dagen. Heb 3 uur geslapen en het enige voedsel dat ik nu binnen heb zijn 3 kinderbueno’s. Voel me echt mottig.
Straks ook een serieus gesprek met m’n date over onze toekomst en natuurlijk zie ik het weeral super zwart en negatief in etc. Gelukkig is hij niet de doemdenker van ons 2. Duim even allemaal voor me dat we er samen uitkomen.
@Prettyprettyprincess @Nidorina @unglaublich Ah lief jullie reacties!! Dank Over een paar uur is het ochtend bij hem, dus dan weet ik wat hij ervan vindt
Vervelend is dat he? Ik ben ondertussen wel aan het verder kijken, maar ik vind het zo lastig. Kom je bij een nieuwe werkgever op gesprek en dan ‘ja waarom heb je nog maar 1 maand bij werkgever x gewerkt?’ komt zo gek over voor mijn gevoel.
Huh ik tref ineens een briefje aan in m’n brievenbus waarop staat dat een meisje geïnteresseerd is in onze woning. Met het verzoek dat als we van plan zijn om het te verkopen (binnen nu en een jaar), of we haar dan willen contacteren, want ze vist steeds achter het net ofzo? Weird.
Mijn ouders krijgen maandelijks dit soort briefjes in de bus, gewilde buurt 🤷
Aaaah dat is zo leuk! Ik vind het bijna jammer dat mijn zusje voor haar verjaardag weer terug is.
Oh echt haha, ik had hier nog nooit van gehoord ze stelde zich ook helemaal voor met leeftijd, dat ze een vaste baan heeft etc. Ik dacht echt ok?
Haha ja ik snap dat ze het probeert maar ik zou hem lekker altijd online zetten zodat mensen flink kunnen overbieden