Zit in m’n ouders huis omdat er een meter vervangen moest worden en m’n ouders niet thuis waren vandaag. Zegt die man dat ie de afspraak wilt wijzigen. Jaaa doeeei. Zat hier niet voor niks. Nu gaat ie het toch maar doen
Ben vandaag weer aan t werk na mn vakantie en jezus, het valt me toch wat zwaarder dan verwacht
O jee. Dit heb ik ook een keer gehad. Na drie weken voelde ik aan alles dat het werk niet bij me paste. Ik heb het een jaar volgehouden en dat had ik niet moeten doen. Soms werkt het gewoon niet. Is het een optie om verder te kijken?
Ik weet thuis nooit zo goed wat ik moet eten als lunch🤔
Ik had poffertjes met poedersuiker en kaneelsuikee
Zo lekker! Maar ik heb net gesport dus zoiets kan ik niet over mijn hart verkrijgen nu haha. Maar crackers zijn zo saai, salade te veel moeite. Op werk eet ik altijd warm en hoef ik niet na te denken tussen de middag
Soepje en een broodje?
Op NOS.nl staat een video van een man die een verkeerslicht uit de grond haalt met een verreiker en daarna vlucht en niet alleen dat filmpje is bizar om te zien maar ook het woord verreiker is zo onnodig ingewikkeld. Verrei-ker las ik steeds
*kan de video niet hier delen trouwens anders had ik dat natuurlijk gedaan
omg is die geweest? ik leef zo erg onder een steen dat ik niet eens de zomergasten meer weet. maar: maxim februari ftw.
Ja! Ga vanavond de tweede helft terugkijken maar wat ik tot nu toe heb gezien was echt prachtige, gevoelige televisie.
Ik ben zo trots op m’n katje. We hebben haar in december opgehaald uit het asiel, en toen we haar meenamen waarschuwden ze ons nog dat het onduidelijk was of ze zindelijk was en hoe ‘getraumatiseerd’. Ze zeiden zelfs dat we haar binnen twee weken mochten terugbrengen als het niet ging. Maar ze is van zo ver gekomen, en echt het allerliefste beestje ooit. Gaat nóóit naast de kattenbak, en waar ze eerst al wegsprintte van de bel, gaat ze nu heerlijk knuffelen als er bezoek is. Alleen mannen vindt ze nog een beetje eng.
Haha nou ja waarom ik dit typ weet ik niet maar ze ligt bij me op schoot en ineens voelde ik echt trots, dat zo’n straatdiertje dat vanaf de geboorte een verschoppelingetje was, toch zo lief en vertrouwend is.
Omg Zoop staat op Videoland
Super late to the party. Maar deze gaat daar ook over en is zo hilarisch.
Door werk ben ik 3 weken op locatie geweest met werkdagen van 14 uur per dag. En nu ben ik eindelijk onderweg naar huis maar ik voel me helemaal vervreemd van de wereld.
Dat is wel heel erg genderneutraal
Haha ik had ook 100%
aaaargh wat is interviews uitwerken toch kut! Heb ze vandaag getranscribeerd en horizontaal vergeleken voor mn onderzoek en omg ben zo lang bezig geweest! Maar goed, morgen nog even knallen en dan hoop ik het zo goed als af te hebben.
Nieuw lampje erin gezet, langs het politiebureau en de boete is uit het systeem gehaald! Was een nieuwe manier van werken zeiden ze. Best wel slim, want zo heb je aardig de garantie dat mensen niet zo blijven doorrijden als je ze een keer matst.
Dit doet me er aan denken dat ik al zo’n 3 maanden met een kapotte lamp rij, misschien toch maar ff vervangen.
Ik heb voor mijn broer (aan de andere kant van de wereld) een filmpje gemaakt omdat hij morgen jarig is (hij wordt 27). ‘27 dingen die hij mist in Nederland’, incl. filmpjes van opa/ oma en Utrecht, drop, bier en z’n spullen hier. Man wat een bevalling maar ik hoop dat ie het leuk vindt