Wat je even kwijt wilt #26

Ik heb vandaag mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan, maar veel mensen zijn nog met vakantie. Dus mijn lg en vaste collega’s zijn er niet. Nu heb ik geen idee wat ik vandaag moet gaan doen en ik ben ook vergeten welk kamernummer ik ook alweer had, dus nu moet ik nog iemand vinden die mij dat kan vertellen :sweat_smile:

4 likes

Succes! Vind het altijd vervelend om mezelf zo in het diepe gegooid te voelen. Maar merk altijd dat niemand een probleem heeft als je van alles vraagt.

1 like

Wat vraag je ervoor en waarom doe je ze weg?

Ze passen niet in mijn dieet en heb liever dat ik er iemand anders blij mee maak dan dat ze blijven liggen.

1 euro per stuk + verzending? Die hele doos gaat wel 6,95 kosten maar een paar losse kunnen wel door de brievenbus.

36 uur. Dus naja wel zo goed als full-time.

Heeft iemand tips voor een goed wetenschappelijk tijdschrift? Ben al aan het googelen, maar vroeg me af of iemand hier een goede tip heeft.

Succes!!

1 like

Omdat het nogal dure repen waren en ik het fijn zou vinden dat ik ze niet helemaal voor niks gekocht heb. Dit is minder dan de helft van de prijs. Ik vind je opmerking nogal onaardig.

16 likes

Ik heb na een stukje Zomergasten gisteren gedroomd dat ik verliefd was op Maxim Februari. Is dat nu ook zo??

4 likes

Ja

1 like

Het is introductieweek in mijn studentenstad en ik zag vanmorgen echt enorm veel leuke jongens

15 likes

Hoop dat ie ook op mij is dan :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Mijn maandagmorgen kan niet meer stuk :stuck_out_tongue: Voor wie ook wil, klik

7 likes

Aah wat rot, dat klinkt echter als een goed idee. Hopelijk vrolijk je ervan op!

haha baas bovenbaas! :pray::pray:

Hoe heet zo’n dingetje dat achterop je telefoon kan zodat je m beter vast kunt houden? Dat heeft een naam toch?

Ik ontdekte een eeltbult op mn pink van mn telefoon

Ah pop socket.

1 like

Dan moet ik dat ook maar aan gaan schaffen want sinds ik een hard hoesje van house of Sweden heb, heb ik ook zo’n vervelende plek

1 like

Na een weekend lowlands is worden gepamperd bij je ouders het beste wat er is

11 likes

Handy grip kan ook, is een stuk goedkoper en gebruik ik zelf al jaren. Je telefoon hangt dan gewoon aan je hand/vingers.

2 likes

Twijfel of ik mijn haar donkerder ga verfen vandaag.
Momenteel donkerblond met highlights :thinking: