Moet morgen werken en ga weer veel te laat slapen.
Ik heb een creditcard van rabo, aangevraagd toen ik niet eens werk had (want ik ging naar het buitenland verhuizen maar dat heb ik verder nergens aangegeven), en daarvoor studeerde ik. Kreeg hem gewoon meteen zonder moeilijkheden, verbaasde me hoe makkelijk.
Gebruik het ding ook altijd voor booking.com enzo en reizen, verder niet. Kost €1,25 per maand .
Helemaal leuk maar mij lukt het niet haha
Ok.
Het was maar gewoon om aan te geven dat rabo bij mij in elk geval niet naar inkomen heeft gevraagd en (neem ik aan) niet heeft gekeken want ik had geen inkomen.
Maar goed. Maakt het lastig ja, reizen zonder creditcard.
Gatver heb veels te veel en te vet en zoet gegeten gisteren, waardoor ik nu wakker lig.
Heb net schoenen gekocht. Om 8u30 straks examen :’)
Op zondag kan ik nooit slapen.
Altijd zo vervelend op maandag ochtend.
In ons nieuwe huis hebben we veel meer last van prikmuggen dan in ons oude huis. Nu word ik elke nacht wel wakker van die kutbeesten en ik weiger in dezelfde ruimte te slapen als waar die dingen zijn. Ik ben eigenlijk gewoon panisch bang voor prikmuggen. En nu zit ik voor de 3e nacht op rij vanaf 4 uur in de woonkamer. Nog een kwartier, dan gaat de wekker van mijn vriend en kan ik op oorlogspad en ga ik weer heerlijk in bed slapen.
En ik ga mijn klamboe vanmiddag bij mijn ouders ophalen. Hopelijk past hij.
Succes je kunt het
Ik heb gedroomd over mijn operatie. Rare droom was het. Naar ook… word meteen wakker mer een kutgevoel.
Gelukkig ia het maar een droom
Oh is er echt een winkel in Amsterdam? Ik woon in zuid limburg, dus niet in de buurt maar dagje Amsterdam is altijd leuk
Pfff mijn nieuwe baan valt zo tegen. Het is best anders dan wat ze tijdens gesprekken zeiden. Ook is het salaris echt laag en was er geen ruimte voor onderhandeling. Ik voel mij gewoon echt in dienst van, werktijden worden tot op de seconde bepaald, zelfs wanneer ik pauze moet nemen staat vastgelegd. Totaal 0 ruimte voor eigen inbreng. Nou tot zover mijn gedachtes op de maandag haha.
Succes met je examen!
Dankjewel! Ik verwacht er niet veel van, het is ook niet zo’n ramp als ik hem meeneem naar volgend jaar.
Ik draag vandaag een best felrode lippenstift and I’m loving it. Perfect voor deze maandag!
Ahhhh zo excited. Vandaag nog m’n summary schrijven, thesis doorlezen en dan lever ik m gewoon in ahhhhh
Direct na het opstaan ging ik wegen, ik moest heel nodig plassen en erna ging ik mezelf weer wegen. Gewoon 600 gram lichter, wow!
Ik werd vanochtend om kwart voor 5 toen ik naar mijn werk reed aan de kant gezet. Een van mijn koplampen deed het niet.
Maar nu heb ik dus een soort voorlopige boete gekregen. Als ik me nu binnen 28 dagen bij het politiebureau meld met gefixte koplamp, schelden ze hem kwijt. Ik had dit echt nog nooit gehoord en ik kan ook online niks terugvinden daarover? Maar prima, ik fix hem straks en dan gelijk ff naar het bureau.
Ook voor het eerst in mijn leven moeten blazen
Ik had eigenlijk gehoopt dat mijn date uit bed zou gaan om 7 uur maar hij ligt er nog in. Hij heeft training maar hij gaat gewoon niet? En ik vroeg of dat wel mocht, nee dat mocht niet. Eh ok dan, ik had liever ff alleen gelegen op m’n enige vrije dag.
Balen zeg. Is het full-time?