Wat je even kwijt wilt #26

Ulg ik word helemaal depri van naar appartementen zoeken voor vakantie. Of geen bad of zogenaamd in barca maar eigenlijk zit je in noordspanje en moet je nog 4 uur met de bus naar barca. Of je moet met credit card betalen. HEK NIE. Of het kost 3 miljoen per nacht. Hek ook nie.

3 likes

Mijn god. Ik mag hopen dat die mensen Ć¼berhaupt nooit mogen adopterenā€¦

1 like

The Notebook. Lekker janken :smiley:

Ik was hier laatst

26 likes

Ik wil nog even wat plaatsen na een drukke dag met bezoek om het taartje naast mijn naam te zien.

15 likes

Gefeliciteerd! En @Santeria ook gefeliciteerd!

2 likes

Ik heb aankomende week voor het eerst sinds juni ā€˜18 weer diensten waarbij ik om 07:30u moet beginnen. Ik vind het zwaar. Nu al.

Sterkte :two_hearts:

1 like

ffs ik ben toe aan een vakantieā€¦ mid season blues zijn aan.

:heart::heart::heart:

1 like

Ik zit te wachten tot het topic ff black stories goed gevuld zodat ik dadelijk in bed wat te doen heb, zin in :hugs:

1 like

Ik hoor laatste tijd vaker verhalen over dat merk maar ik ging het even opzoeken en wow die prijs!!!

Nog steeds spijt dat ik in amerika niks gekocht hebt :frowning: zag dat ze ook winkels in duitsland hebben nu.

Omg ik ga de 26e weer naar een ander huis om te logeren en ik kan niet wachten. Ik heb in de kamer waar ik nu zit (van 2 bij 2) geen kledingkast en het is zo vol. Ik ben zo overprikkeld en kan hier niet slapen. Ik krijg ook heel erg de neiging om al mn kleren weg te gooien, terwijl ik amper dingen hebā€¦

3 likes

Ik wil binnenkort een weekendje weg maar mijn inspiratie is op. Welke plaatsen zijn leuk? Het liefst een beetje in het midden van het land.

Deventer, niet echt in het midden. Wel leuk!

Ik weet niet of je studeert? Anders misschien handige tip voor anderen: bij bepaalde banken (in ieder geval ABN AMRO en geloof ook Rabo) kun je dan een studenten creditcard aanvragen. Heb ik gedaan voor semester in Amerika en hij komt nog zo vaak van pas bij bestellen, boekingen maken en dat soort shit! 14 euries per jaar.

Hele dag gaar geweest. Nu lig ik in bed, klaar wakker. :+1:

Nee heel ergens anders!

1 like

Lief maar nee haha en verdien ook te weinig. Heb wel een prepaid kaart maar daar kun je niet mee boeken enzo.
Opzich geen probleem maar alles wat we willen kunnen we met ideal betalen maar de borg moet via credit card.

Bind de credit card ook de grootste onzin ooit maar goed dat is een ander verhaal.

1 like