Wat je even kwijt wilt #26

Flamoesje, heb ik ook! Echt, neem een massage. Is op dat moment misschien kut, maar dan wordt het uiteindelijk wel beter! (Hier ook stress gerelateerd)

1 like

Ja ik durf dus niet want als ik het zelf aanraak doet het al zeer, maar ik moet er denk ik maar aan geloven.

Misschien dryneedling? Ik heb het zelf nooit geprobeerd maar ik heb het idee dat het super goed werkt bij spanning in spieren

1 like

Hahaha er loopt een kat bij ons steeds door de tuin. En net zat tie kei droog binnen ons te bekijken hahaha.

Ik heb m’n nagels geknipt maar te kort en nu heb ik stompjes :weary:

omg was vergeten dat ik vanmiddag bij het boodschappen doen prince mini stars heb gekocht :sunglasses::cowboy_hat_face:

17 likes

OMG IK HEB GISTERNACHT CHOCOLA GEKOCHT bedenk ik me door je post

Danku. Had al trek.

9 likes

Iemand hier interesse in 11 one lemon cake eiwitrepen, tegen gereduceerde prijs?

Samenvatting

Eens! Mij helpt het enorm, ik heb het nu twee keer bij mijn schouderblad ongeveer gehad en ik vind het erg prettig.

Pfff lang geleden dat ik zo’n kater had :weary:. Normaal gesproken heb ik in de avond nergens last meer van, maar voel me nog steeds beroerd. Helpt ook niet mee dat ik me helemaal volgevreten heb met alleen maar vette ongezonde zooi…

Dat helpt bij mij altijd wel! Te beginnen met een maccieD voor het slapen

5 likes

Oh waarom ben je weer thuis gaan wonen? Helemaal niet gek dat je dat mist toch? Ik heb tot mijn 18e een kamer moeten delen, maar ik vond het echt verschrikkelijk en moet er niet aan denken dat nu weer te moeten. Of zijn jullie niet vaak tegelijkertijd op de kamer? Zo belangrijk, een plekje om je in rust te kunnen terugtrekken en te doen wat je zelf wilt zonder dat iemand daar zicht op heeft.

:heart:

1 like

Misschien is dit een slecht advies hoor, maar is er misschien een andere hobby die je nu op zou kunnen pakken? Dan kun je het fotograferen even loslaten, ook al is dat misschien moeilijk. Anders blijf je het toch steeds proberen en stelt het je alleen maar teleur als het niet het gewenste resultaat heeft.

Sterkte iig :heart:

1 like

Door het forum werd ik nieuwsgierig naar Chateau Meiland, het resultaat: In twee dagen tijd alle afleveringen gekeken :thumbsup: het waren 6 zeer vermakelijke uren

17 likes

Altijd een crime om een film uit te zoeken op Netflix. Heb je iets in gedachten dan staat het 999/1000 er niet op.
Iemand een geniale tip? Van de week Baby Driver gezien, die beviel wel!

3 likes

Ik ging net weer badmintonnen met mijn vriend en sloeg bijna een vleermuis uit de lucht :tired_face: hij kwam ook de hele tijd om de shuttle fladderen

1 like

Ik ging gisteren uit en sliep daarna in een hotel voor een paar uurtjes. Ik ben twee broeken en een shirt vergeten mee te nemen maar kwam wel meer cash geld tegen in mijn tasje dan dat ik überhaupt mee had genomen voordat ik uitging. Bijzondere nacht. :sweat_smile:

12 likes

Fysio :+1:die kan je nek en schouder losser maken, waardoor de hoofdpijn minder wordt

1 like

@hvo
Ja ik ook, komt goed :heart::heart::heart:
Probeer het nu een beetje los te laten, het is je hobby, het mag! Het moet niet :heart:

2 likes