Wat je even kwijt wilt #26

Misschien zoekt ie ook gewoon een plekje om te zitten? Of misschien heeft hij behoefte aan een praatje met iemand?

Oh mijn god een kerstfeestje in augustus. Dit is de shit, dat ga ik doen hahahaha.

13 likes

Ik wil als ik klaar ben met mijn stage echt super graag naar een studio, maar mijn klikvoorkamers account is weg en bij SSH sta ik op plek 200. Als ik er aan denk dat ik weer terug moet naar mn studentenhuis voel ik echt een beetje tegenzin :confused: en dat vind ik ook gek eigenlijk… een studio zoeken in mijn studentenstad is zo lastig

1 like

Ik moet de hele tijd aan de macdonalds van vannacht denken. Het was zo lekker.

11 likes

Dalijk afhalen bij de lekkerste Chinees die ik ken en daarna door met Harry Potter! Wat een heerlijke zondag :relaxed:

7 likes

Oh zonde! Die mensen wisten waarschijnlijk niet dat het naar een einde opbouwt zonder ogenschijnlijk plot.

Met de oma van mijn vriend gaat het momenteel niet zo goed(lichamelijk en mentaal), ze vertelde vandaag dat ze liever gister dan vandaag dood zou zijn gegaan. Ik denk ook niet dat het nog heel lang op zich laat wachten.

Ookal ken ik haar “pas” 8 jaar, maar het raakte mij zo erg. Vooral nadat mijn moeder gestorven is ik zó een goede band met haar heb gekregen.

Ik jank gewoon al de hele dag de ogen uit mijn kop, alsof gewoon even alles terug komt van mijn moeder… Wat ik met dit hele bericht wil bereiken weet ik ook niet, gewoon even van mij afschrijven.

4 likes

Hoop dat het van je af schrijven helpt. Veel sterkte :heart:

1 like

Oke beetje random misschien dit maar is hier iemand die ik blij kan maken met heel veel tijdschriften over modelauto’s? Of misschien is er iemand die iemand weet die ik hier blij mee kan maken?

Ze mogen opgehaald of ik verzend ze tegen verzendkosten

Pizza night!!

1 like

Knuffel en heel veel sterkte, logisch dat je je rot voelt hierom, gezien je band met haar :heart::heart::heart:

1 like

Ik ben bijna jarig, maar weet gewoon niet hoe en wanneer ik het wil vieren dit jaar :woman_shrugging:t3:

@Prettyprettyprincess @Mhysa @Lentex :heart::heart::heart::heart:

2 likes

Ik heb keelontsteking, maar voel me niet heel ziek. Tuurlijk wel last van m’n keel qua eten en slikken en heb ook koorts, maar heb nog wel gewoon eetlust etc. Maar als ik dan even iets simpels doe ben ik supersnel moe en hangerig. Daarom heb ik al m’n sociale activiteiten dit afgelopen weekend afgezegd, maar ik voel me er bijna schuldig over? Alsof ik een aansteller ben :woman_shrugging:t3:

Ik ga over een week weer terug naar Nederland dus ik ben afscheid aan het nemen van het land waar ik nu woon. Ik ben zó verdrietig dat ik weg ga, en er is zo weinig wat ik er aan kan doen :pensive: :pensive:

1 like

Gvd ik heb morgen een sollicitatie en een deadline voor een hoofdstuk van mijn scriptie, belt mijn tante dat ze er NU aankomt om foto’s van haar camera op haar laptop te laten zetten? Ze vroeg het niet, ze deelde het mede en hing op? :woman_facepalming: Oja en ik ben snipverkouden/lichtelijk beroerd

Zo, ik zou het echt niet waarderen als iemand dit bij mij zou doen. Ik zou terugbellen en zeggen dat het nu echt niet uitkomt.

2 likes

Ik zat eraan te denken om met een aantal familieleden uit eten te gaan op mijn kosten, maar dat wil ik wel op de dag zelf en ik weet nog niet eens of iedereen dan kan (en het is duur) :joy:. Verder wilde ik een tuinfeest geven voor vriendinnen, maar een aantal konden al niet op de dag dat ik voor ogen had. Dus ik ga er nog maar eens over nadenken deze week. Misschien moet ik het maar gewoon simpel houden met taart en snacks voor degenen die kunnen, net zoals altijd.

He wat naar! Is het wel nog te makkelijk te bereiken hierna? Wel heel fijn dat je het er zo fijn hebt gehad, dat neemt niemand je meer af. En hopelijk zijn er ook dingen in Nederland waar je een beetje naar kan uitkijken :blush:?

Kun je het niet gewoon vragen? Misschien is het een misverstand? (Of misschien kun je het je ouders of iemand anders van de familie vragen?)

———

Ik heb al dagen lang zo’n ontzettende hoofdpijn. Het begint achter in mijn hoofd en gaat dan helemaal door mijn nek naar onder aan mijn schouderblad. Soms ben ik er zo misselijk van dat ik moet slapen. Ik heb dat dus altijd als ik stress heb, sinds ik 15 ben ongeveer. Is er iets wat je er aan kunt doen of is dit iets voor de dokter?

1 like