Wat je even kwijt wilt #26

Yes goed bezig :muscle:t2: En snap dat dat nu een doorn in het oog is haha.
Ik heb inmiddels 2 wasjes gedraaid en opgehangen, de keuken, badkamer en wc gepoetst, gestofzuigd en gedweild, alles afgenomen met natte doekjes en alle schoenen opgeruimd. Nu nog het bed opmaken en de slaapkamer opruimen haha

3 likes

Getsie wat naar van die vriendin zeg! Durf je er iets van te zeggen of ben je bang dat het dan weggewuifd of echt een probleem wordt?

Studeren maakt me echt koopverslaafd

1 like

Ik twijfel eraan om er iets van te zeggen, omdat ik denk dat ik het dan overdrijf. Ze zei niet letterlijk je bent dik, maar zo interpreteer ik het. Als ik niet zo een slechte periode in mijn studententijd had gehad dan zou ik het langzaam laten doodbloeden de vriendschap, maar de eenzaamheid was zo een zwarte periode in mijn leven.

Eigenlijk wil ik mij nu concentreren om nieuwe vriendschappen, maar ik weet gewoon echt niet waar je nieuwe mensen ontmoet na je studie.

Ah lijkt me echt heel vervelend :frowning: Maar een vriendin waar je je nog slechter door gaat voelen is óók kut. Kan je op een teamsport gaan? Het nieuwe seizoen begint nu weer. Of bij een koor, een kookcursus, of een club van iets anders dat je leuk vindt om te doen?

2 likes

Wat is het druk bij de i.k.e.a. niet bij nagedacht.

Maar babykamer is zo goed als compleet voor zelfde geld als 1 kast/commode die ik bij een andere winkel had gezien.

7 likes

Ik heb haar gedag gezegd en toen riep ik DOEEEG en toen deed zij zo :+1:

11 likes

Ik heb echt heerlijk boodschappen gedaan en allemaal rotzooi bij kruidvat en action gekocht. Heb de haarverf weerstaan en voel me als herboren

22 likes

Hebb zo’n lui weekend. Lekker op de bank liggen en nutteloos bezig zijn. Beetje youtube, beetje candycrush, serie, koffie. Regen tegen het raam, het lijkt wel herfst :maple_leaf:

8 likes

38 likes

Ik vier komende week mijn verjaardag op een doordeweekse dag en dacht dat het leuk was om interessant te doen en te koken voor wat vrienden. En daarnaast wil ik mijn collega’s nog imponeren met zelfgebakken taart op de dag zelf. En nu heb ik daar al stress van, want wat wil ik maken, maar vooral, wanneer dan? En ik heb niet eens genoeg stoelen aan de eettafel, en mijn servies is lelijk. Dus ik ga nu hardlopen (nog zo’n topidee, inschrijven voor een hardloopwedstrijd met 0 conditie) en beter schiet ik daarna even in Betty Draper modus.

1 like

Je “mag” volgens mij wel zeggen dat je je depressief VOELT. Als je geen depressie hebt. Je zegt danniet “ik heb een depressie”, wat een verschil is.

1 like

Over 2 weken ben ik jarig en hou ik een klein feestje. Ik wil hier een leuk thema aan verbinden. Niet te overdreven dat er verkleed moet worden, maar gewoon iets leuks waar ik eten, drinken, decoratie en eventuele bordspellen aan kan aanpassen. Wie heeft een leuk idee?

Verder dan ‘around the world’ kom ik nog niet :joy:

Hawaii!! Maar ik vind around the world heel erg leuk. Of black & white of crazy confetti. Of kerst!

1 like

Mijn schoonvader importeert wijnen en we zijn nu onderweg naar mijn schoonouders om hun nieuwe aanwinst qua wijnen te proeven. Lekker wijnen wijnen wijnen! :wine_glass:

Maar ik moet wel goed opletten want binnenkort helpen we bij de wijnproeverij en dan moet ik er wel wat over kunnen vertellen :sweat_smile:

6 likes

Ik verveel me zo erg, ik heb zin om iets creatiefs te doen maar ik kan niks.

Ik heb ook wel eens zo’n bui. Ik zoek dan soms ‘drawing tutorials’ op Youtube op en met die filmpjes kan ik toch aardig tekenen. Terwijl ik zelf ook helemaal niet creatief ben

Oh goed idee!

Niet naast naast maar op hetzelfde bankje doe ik wel eens hoor

Ik heb net Once upon a time in Hollywood gezien. En nu vraag ik me heel erg af op welk moment mensen uit de bios liepen (las ik hier gister ofzo?). Ik vond 'm echt super spannend. Wel hele lange opbouw maar ja als je toch al van plan was in de bios te zitten voor een lange tijd.

2 likes