Wat je even kwijt wilt #26

Ik voel me depressief dus ik heb zin om mijn haar te verven

2 likes

Ik weet dat er vrouwen zijn die tijdens (een groot deel) van de zwangerschap niet doorhebben dat ze zwanger zijn en op het laatst worden overvallen met ene baby. Maar als er 3 babyā€™s in je buik zitten zou dat toch wel moeten opvallen lijkt me?

Edit: ik had niet naar beneden gescrolld misschien als je obese bent valt het minder gauw op?

Hoi ik ga hem er toch even in gooien depressie is geen gevoel maar een mentale aandoening.

10 likes

Eerste wat ik me ook afvroeg, hoe kan je een buik met 3 missen?
Maar met zwaar overgewicht kan ik het me wel voorstellen.
In de wijk woont ook een vrouw met heftig overgewicht, zagen pas dat er een baby was geboren toen er zoā€™n bord stond. En kwam haar vaak tegen. En ze rookte door.

Klopt! Meerdere keren mogen ervaren :ok_hand:t3:

3 likes

Elke x als het weer weer beter word dan word ik ongesteldā€¦
Wedden dat als ik naar spanje gaat dat het dan regent daar hahaha

Is dat iets met je slecht voelen en haar of zo? Ik heb ook altijd dat als ik in een crisis zit dat ik mijn haar wil veranderen.

7 likes

Ja, soort van new hair-> new me idee heb ik er altijd bij. Dat je je beter/anders gaat voelen als je haar anders zit

1 like

Ik ook! Gewoon drang iets aan mezelf te veranderen, zoals piercings erbij ofzo.

3 likes

BELANGRIJK:

5 likes

1 x in de zoveel tijd wordt ik wakker met het zeldzame gevoel van enorme opruimdrang. Vanochtend om half 9 was ik al zo onrustig dat ik uit bed ben gegaan, ritalin heb geslikt zodat deze bui blijft hangen (heb adhd) en ga nu als een tornado door mā€™n huis heen :sweat_smile:
Edit: ben nu in staat om mā€™n handdoeken en beddengoed te strijken zodat ik het mooier kan opvouwen. Wil ook een nieuwe wasmand.

13 likes

Ik moet dit artikel eigenlijk uitprinten en boven mijn bed hangen voor elke keer dat ik denk dat ik mijn leven positief ga veranderen dmv onfortuinlijke haarkeuzes.

Doet me denken aan mijn vriendin die tijdens een heel moeilijke breakup een keer belde of ik koffie wilde drinken, en toen zei ze ā€˜ik kom net bij de kapper vandaan dus ik kan er over een halfuur zijnā€™. Ik zei grappend ā€˜o hahaha heb je je haar een rare kleur geverfd?ā€™ en toen was het stil en zei ze ā€˜ā€¦ik zie je zoā€™. (het was lila.)

35 likes

Hahaha :joy: misschien dacht dat kind ook wel dat het suiker was

1 like

Ja echt erg :weary: vooral omdat het dan meestal niet goed uitpakt, je spijt krijgt en je dan nog kutter gaat voelen

1 like

Ik ga vandaag de hele dag op de bank hangen en Harry Potter films kijken. Mn vriend heeft ze namelijk nog niet allemaal gezien en dat kan natuurlijk Ć©cht niet. :rofl:

4 likes

Ik dacht het hele weekend alleen thuis te zijn en nu komt een huisgenootje vanmiddag al terug :sob: vind met vriendinnen wonen super gezellig maar af en toe alleen thuis zijn vind ik ook heerlijk en kan daar echt van genieten dan. Meh.

2 likes

heb je ze wel gelabeld?

Gisteren was ik terug op de plek waar ik heb gestudeerd en ik werd daar heel verdrietig van. Het was een moeilijke periode voor mij met een angststoornis en ik heb mezelf zo afgesloten van nieuwe mensen leren kennen en ben bij mijn oude jeugdvrienden blijven plakken dat ik nu nog maar contact heb met 1 meisje van de studie. Daar baal ik zo van. Gisteren ging ik weer afspreken met mijn jeugdvrienden en een van hun zat weer ā€˜grappige gemene opmerkingenā€™ te maken zoals dat ik was aangekomen. Het liefst wil ik mijn vriendschap met haar verbreken maar ik ben gewoon zo bang voor de eenzaamheid die daarna misschien komt. Had ik mij maar opengesteld tijdens mijn studietijd, en hoe en waar kan ik het beste nieuwe mensen leren kennen.

1 like

Mijn panty die ik aanheb ik zo dik dat ik mij nu echt een non voel.
Edit: zag mijn outfit in een winkelspiegel en dit was geen geslaagde schoenkeuze bij deze outfit.

2 likes

Ik ga stuuuk. Dr zit hier hier zon chick in de trein keihard te bleren door de trein keihard aan het bellen. Gaat zon oude vrouw keihard tegen ons praten HEEEY ALLES GOEEED MET MIJ WEEEL. Lekker passief agressief haha. En die chick zei ā€œMorgen fucking mooi weerā€ zegt die vrouw ā€œAh morgen neuken mooi weer!ā€ Hahhaah

51 likes