Haha tuurlijk neem je het allemaal te serieus! Zo zijn wij rare vrouwmensen nu eenmaal. Je hebt vast en zeker te veel GTST of The bold and the beautiful gekeken Nee, maar wel echt rot voor haar want volgens mij krijgt ze er dan ook niet zoveel voor terug. Als je dat allemaal accepteert omdat je man ā populairā is haha Doet me een beetje aan de middelbare school denken, of ben ik nu te simpel aan het denken haha.
Dit is geweldig.
@Chesirecat kut zeg hoop dat t morgen over isā¦
En herkenbaar,w ant ik heb het ook veel te laat gemaakt bij de verjaardag van mn beste vriendin (die overigens heel blij was met alle cadeaus en met dat ik haar hielp met taart enzo, dus was het waard om eens iets terug te doen na alles wat zij voor mij heeft gedaan). En nu heb ik ook veel pijn en ben overprikkeld door me de hele tijd te moeten concentreren 1 gesprek met te veel ruis op de achtergrond.
Dus jaā¦ volgende keer eerder naar huis ipv mn grens over te gaan. Was het wel waard opzich.
Dus slaap lekker allemaal
Hahahaha ik had ook zoiets toen ik klein was. Ik snoepte altijd van de suikerzakjes bij het koffieautomaat in de supermarkt, en toen zag ik elders ook zulke zakjes, en toen ging ik er vanuit dat dit ook suiker was. Oh boy i was wrong Hele smoel vol zout
Ah ik kan niet slapen, omdat ik nu onrustig ben doordat ik te moe ben ofzo. Lekker analyseren helpt ook echt jaā¦
Mān man ligt hier naast me in diepe rust gore scheten te laten en mijn hoofd zit te vol. had mijn vrije avond moeten besteden aan lezen, niet doelloos internetten. Nu ben ik teleurgesteld in mezelf dat het niet zoān fijne avond was als gehoopt.
Help ik heb tijdelijk een andere / oudere telefoon, en ik zie de optie voor een poll aanmaken niet meer!
Wie kan me helpen? Wilde de foto in een spoiler doen en da ken ook al nie meeeeeer.
Yesss kantelen it is! Thanks
Bah heb ik eindelijk eens een weekend vrij, word ik ziek volgens mij griep-achtig. Keelpijn, misselijk en pijn in mn hele lichaam. Kan ook nog eens niet slapen
Hahaha balen van dat verschil tussen jullie
Vind dat altijd zo irritant van mezelf. Neem je je voor om lekker te gaan lezen. Kopje thee, koekjes, goed boek waar je je op verheugd en zit je toch weer de hele avond op je telefoon.
Ik weet trouwens niet meer waar ik mn ereader heb gelegd EN ik ben in boeken limbo dus nog irritanter
@Lentex niet alles ten nadele van jezelf analyseren hĆØ. En anders moet je maar zo denken dat de kans groot is dat je gesprekspartner hetzelfde doet maar dan ten nadele van zichzelf!
Hopelijk slapen jullie nu iig
Ik ben vergeten ors te halen. Nu kan ik wel testen hoe de resultaten zijn zonder en met ors.
@Zemraluani de wetenschap moet dus even wachten helaas .
Ik test de resultaten wel mƩt MacDonalds.
Ik heb per ongeluk aan de broer en vriend van mijn vriend hetzelfde deel van een boek aangeraden voor mijn vriends verjaardag en daar schrok ik net van wakker. En nu kan ik er van paniek niet meer van slapen
Aaargh ik werd wakker van een zoemende mug en 6 gigantische muggenbulten. Kan de mug alleen echt nergens vindenš ik wil slapennnn
Oh god ik moest hier gewoon op reageren. Man man man, wat een vent! Zo respectloos ja. Ik ben als persoon ook geen heilige, maar van dit mannending word ik zelf zo giftig en gewoon principieel. Zal vast grootspraak zijn, maar waarom dan? Wat the fuck wil je bereiken? Love mannen die gewoon lekker toegeven mega gelukkig te zijn met hun vrouw / vriendin / kind / hond / whateverrrr en niet die stoere praat doen en stoer of leuk door anderen gevonden hoeven te worden. Zijn vast ook vrouwen die zo zijn, maar merk dit in mān eigen omgeving ook heel veel bij mannen.
Haha ja ik merk het. Gelukkig is 1 flapkees minder flapkees. Dat scheelt weer
Ok redelijk brak, whoās with me?
Flinke niersteen