Wat je even kwijt wilt #26

Vanmorgen is mijn koelkast opgehaald door iemand van marktplaats. Vanmiddag om vijf uur zou iemand mijn gasfornuis komen ophalen. Maar die is niet verschenen en reageert niet op berichten via marktplaats. Nu moet ik dus opzoek naar een nieuwe koper. Moet hem binnen twee weken kwijt zijn en ik wil er nog wel wat geld voor vangen (is gewoon een prima gasfornuis en twee jaar oud).

Kan er echt boos om worden dat iemand gewoon niet komt opdagen

3 likes

afbeelding

OkĆ© heel stomme vraag waarschijnlijk, maar als je een shirtje zo wilt knopenā€¦ welke maat nemen jullie dan meestal? Eigen maat, of een paar groter?

Maat groter en goed kijken dat er niet echt stretch in het shirt zit.

1 like

Ik ben vandaag naar het MECC gegaan in Maastricht om te beoordelen hoe goed het in staat is om het songfestival te organiseren :joy: Uiteraard was ik super objectief en totaal niet biased haha

20 likes

Totaaaaaal niet geschikt natuurlijk haha, puur om de reden dat het gewoon in mijn stad MOET plaatsvinden :joy::see_no_evil: Ik moet trouwens wel eerlijk toegeven dat het wel iets groter lijkt te zijn dan Ahoy, en dat Maastricht echt wel mooi is op zich, maar dan nog is het gewoon een nee omdat ik heel volwassen ben hahaha

6 likes

Kut ik ga volgende week op vakantie met de auto door Belgie, Frankrijk en Duitsland. En nu zijn we 2 nachten in Trier omdat me dat een mooie leuke stad lijkt, maar precies de enige hele dag die we daar hebben is zondag. Totaal niet over nagedacht dat dan alles dicht is. Klotezooi.

Ik moest trouwens ook echt even lachen. Ik zat in een restaurant, en er waren allemaal kinderen. En ineens zie ik een kind voor me dat serieus een zoutvaatje pakt en als een idioot met zijn bek open dat zout volop in zijn mond staat te gieten. Ik wist gewoon niet wat ik zag, en stopte dat ventje ook niet ofzo. Toen kwam die moeder aanrennen om dat ding uit zijn handen te trekken en hem weg te jagen van dat zoutvaatje. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik er ooit klaar voor ben om kinderen te nemen en met dat soort fucking onzin te dealen echt waar niet :joy: Dat je je eigen kind gewoon voor uitdroging moet behoeden omdat ie een fucking zoutvaatje leeg staat te gieten in zijn bek hahahaha het is toch te gek voor woorden.

68 likes

Thanks je laat me weer eens lachen met een post haha. Zout in zijn bek staat te gieten :rofl::rofl:

1 like

Hahahaha nou ik denk dat je ook echt hard had gelachen om dat kind. Ik moest ook echt hardop lachen. Het was gewoon zo dom dat het pijn deed echt waar :joy:

2 likes

Haha ja kinderen zijn zo raar soms hĆØ. Zag het ook helemaal voor me en moest ook lachen. Iets anders maar ik heb vanmorgen tranen gelachen om een filmpje dat iemand had gepost ergens met een kind dat overal sudocrem had gesmeerd. Dat was wel een kleine peuter.
Hoe oud was dit ventje?

2 likes

Hahaha :joy: Ik schatte hem ongeveer een jaar of 5/6. Ik vraag me ook serieus af of dat te oud is voor dit soort dingen of dat dat kind gewoon echt heel dom is, of gewoon echt fucking veel van zout houdt hahaha dat kan natuurlijk ook nog :joy:

Haha ja meestal krijgt een kind van 5/6 wel te horen bij zout ā€œPas op! Niet te veel!ā€ Dus hij was er of niet helemaal bij, of er schuilt een ziekte achter :stuck_out_tongue: of hij wilde kijken hoe de rest reageerde hahaj

1 like

Ah shit ik was er wel om te eten! Maar ik zie dit nu pas!

Een schreeuw om aandacht misschien haha :joy:

1 like

Wow ja ik snap wel dat je dit respectloos vindt. Weet zjn vrouw hiervan af of niet? Lijkt me zeker voor haar niet leuk om te horen. Waarschijnlijk zijn het idd gewoon van die stomme mannenpraatjes, en bedoelt ie er misschien niks serieus mee, maar toch weet je het bij sommige mannen gewoon nooit.

Ik kreeg gelijk: Iā€™m blue da ba dee da ba daa
Da ba dee da ba daa, da ba dee da ba daa, da ba dee da ba daa
In mijn hoofd hahaha :woman_shrugging:

1 like

Ah jammer! Ik ben er nušŸ˜

1 like

Hmmm ja lijkt me nog lastiger eigenlijk als het een persoonlijkheids ding is. Vind je die andere vrouw wel beter bij hem passen qua persoonlijkheid? Ik vind het trouwens wel echt heel chill van zijn vrouw dat ze hem al die dingen nog laat doen. Ik ken vrij weinig moeders in mijn omgeving die dat zou toe zouden staan :joy:

Pfff ja dat zou ik ook moeilijk aan kunnen zien idd. Helemaal als hij haar ā€™ aan het werk zetā€™ bah. Nou hij mag dan wel echt in zijn handjes knijpen met haar, want ik ken bar weinig moeders die dat toestaan iig :joy: en zo hoort het eigenlijk ook natuurlijk haha. Wel rot als ze dat eigenlijk niet wil, maar er niks van durft te zeggen ofzo, lijkt mij wel heel lastig.

1 like

Ja dat had ik dus ook! Echt fantastisch hij kreeg echt nog ergere grotere puppyogen haha