Hahahahaha dat zou ongemakkelijk zijn.
Ik heb net een paar dagen weg geboekt naar Luxemburg en heb er ZO veel zin in! Ben nu aan het kijken waar we allemaal naartoe zouden willen. Waarschijnlijk een dag Luxemburg-stad, een Vianden, en een naar de grotten van Han. Zijn er dingen die we echt niet moeten missen? Alles is welkom, ook lekker (vega(n)) eten!
Ik ga zo uit eten en daarna stappen, de ORS ligt al klaar. Ben benieuwd of het helpt!
Hahaha ja echt wel
Haha wat een toeval weer, vanmiddag reden mijn man en ik op de snelweg en toen zei hij ineens; echt triest, die sticker op die auto hiervoor. Dat was dus zoân zelfde fake taxi sticker! Ik had er nog nooit van gehoord en nu lees ik het hier nog geen 3u later
suikerpindaâs van de kermis zijn al hemels maar nu hadden ze ook gesuikerde notenmix
Ja, dan gaat ie gewoon naar 100
Je moet hier altijd het @je uni/hogeschoolnaam.nl achter typen. Heb je dat ook gedaan?
Edit: in principe moet je met zowel hogeschool als uni account bij alle eduroams kunnen inloggen. Zolang je maar wel actief student (of medewerker) bent!
O wacht ik lees niet goed, sorry! Hm normaal gezien zou ânetwerk vergetenâ op moeten lossen inderdaad
Beetje domme vraag misschien, maar heb je nadat je op netwerk vergeten hebt gedrukt je laptop een keer opnieuw opgestart? Heb een soortgelijk probleem gehad en dat was toen de oplossing. Anders moet je bij de uni even langs de ICT helpdesk, die hebben dat soort problemen meestal snel opgelost!
Even een update: mijn super lieve broer is me komen halen vanuit Nijmegen. Ben erg opgelucht. Dankjewel voor de hulp van hier wat is iedereen hier toch lief voor elkaar
Ik ben vandaag even met mijn vriend bij zijn ouders langsgegaan om ze te ontmoeten en vond het zoooo eng! Nu moet ik hem nog een keer meenemen naar mijn thuis wat ik misschien nog wel enger vind
Wat fijn! Hopelijk zorgt het feit dat je dadelijk lekker thuis bent voor rust!
@anon44204370 het heeft te maken met het vertrouwen van certificaten mbt het inloggen op eduroam. Je moet dat certificaat verwijderen en dan kun je opnieuw verbinden en inloggen met je uni account! Weet alleen even 123 niet meer hoe dat moet haha
@Dommel en hoe was het ?
Haha ja wel oké. Beetje ongemakkelijk omdat hij blijkbaar niet had gezegd dat we langskwamen. Hij moest namelijk wat kleding pakken omdat ie de rest van t weekend bij mij blijft. Maar ze kwamen wel lief over iig
Hahaha maar misschien ook wel fijn dat zijn ouders het niet wisten . Maar fijn dat het prima was! Heb je in ieder geval op een âluchtigeâ manier kennis met ze gemaakt
Een stuk wandelen van de Mullerthal trail vonden wij leuk om te doen. Ook zijn we vanuit Luxemburg een dagje naar Trier (Du) gereden.
Help a girl out:
Van wie is dat nummer dat gezongen wordt door een vrouw, heel hoog gezongen.
Lalalala lalalala lalalala lalalala dubiedubiedieduuuh aaaaaahh ?
Lalalala lalalala lalalala lalalala dubiedubiedieduuuh aaaaaahh ?
Je bent the best
Wow,respect dat je dit blijkbaar juist hebt.