Wat je even kwijt wilt #25

In Sneek las ik.

Ik heb gisterenavond een collega geappt waar ik hem kon vinden in zijn stad. dat ik dacht dat we wel even gezellig een drankje gingen doen…
En nu heeft hij het gelezen en niet gereageerd en ben ik bang dat hij het helemaal verkeerd opgevat heeft (ik heb een vriend en dat weet hij ook). En ergens was het ook wel een beetje aandacht/speels bedoelt maar nu ben ik helemaal aan het piekeren

Ja hier ook :heart_eyes:

2 likes

Geen regen hier. Had gister ook onweer verwacht maar was alleen zuiden. Hopelijk straks ook wat regen want het is warm en windstil

Dit breekt echt m’n hart :pensive:

Ik heb zo lekker geslapen, niet normaal.

Volgens mij krijg Amsterdam helemaal geen regen maar het is ineens 22 graden met een max vandaag van 27 :raised_hands:t2:

Ik had 18% diepe slaap uit 8:40 uur slapen :star_struck: Normaal heb ik 12 of minder. Ik werd wakker en ik dacht: ohh ik wil m’n fitbit zien want dit kan niet anders dan een succes zijn.

6 likes

8.41 uur:
Aangekleed
Huis gestofd
Huis gestofzuigd
Huis gedweild
Wc gepoetst

Applaus voor mezelf :clap:

Ik ga in de hangmat liggen, eindelijk weer om buiten te liggen :heart_eyes:

29 likes

Dat waait lekker door, jwz.

1 like

95% van mijn vrienden nu heb ik leren kennen na m’n 23e (weet niet of dat oud is), maar dat is echt super willekeurig gegaan, vaak via uitgaan, festivals, maar ook mensen die we dan een keer tegen kwamen in de McDonalds of kledingwinkel. En ik heb zelf een paar goeie vrienden via werk opgedaan de afgelopen 5 jaar.

9 likes

Ja ik woon ongeveer in het midden.

Yoo ik zit lekker in de tuin te ontbijten, het is hier bewolkt (dus niet teringheet) en er staat een zacht briesje. Dit is de hemel.

6 likes

Ik wil ook regen, man. Het is nog steeds klef en nu al 24 graden. Dat wordt zo weer een beproeving tijdens mijn werk :sweat_smile:

1 like

Mijn ouders staan vandaag op de IJhallen en ik heb beloofd om even langs te gaan. Vind de IJhallen sowieso wel leuk maar heb zo slecht geslapen en voel me zo verrot. Maar goed, ik raap mezelf wel bij elkaar en ga maar. Heb ze ook al een tijdje niet gezien.

1 like

Ik ga vandaag naar een festival, maar er wordt regen en 24 graden opgegeven. Had de hele week m’n outfit al in m’n hoofd, maar het lijkt me nu toch wel te koud voor een korte broek. Heb ik me de hele week voor niks ingesmeerd met zelfbruiner :neutral_face:

Kan je niet bijvoorbeeld op 1 punt de boel erg omgooien? Bijvoorbeeld 1 nieuwe hobby oppakken die veel energie kost zodat de focus ergens anders ligt dan alles anders willen.

1 like

24 graden is echt niet te koud voor een korte broek hoor :stuck_out_tongue: mijn grens ligt bij 21 graden, en zelfs als de zon dna schijnt is het nog erg warm! Ik zou gewoon voor een korte broek gaan, lange broek is onnodig in dit weer! En je bent ook nog eens aan het dansen!

5 likes

Ik ben aan het kamperen en vanochtend heel vroeg toen er een stortbui kwam was onze tent lek. Dus hebben we alles verplaatst naar de grote tent. Bleek dat mijn vriend vergeten was een hoesje bij de bovenste punt te spannen waardoor het lekte.

En net stonden de kinderen al aan de tent. Ik ben moe :sweat_smile:

1 like

Een mooi avontuur zullen we maar zeggen dan he.
Vanmiddag een middagdutje doen :+1::+1::+1: