Ga een ff meeting organiseren!
ik heb vannacht buiten geslapen met een groepje en het was echt weer een coole ervaring
en ik lig al een kwartier in een deuk omdat ik net een vis heb gevangen in sims4 en die heb ik Madelief genoemd. En nu hangt er een dikke vette vis aan mijn muur die Madelief heet en dat is zo droog
Ben je niet helemaal lek geprikt? Daar zou ik bang voor zijn haha! En dat je alle beestjes hoort zoemen en zo.
nee viel wel mee! ik denk 3-4 muggenbulten nu
Mijn groenbak en de grond eromheen krioelen ineens van de maden Ik word daar zo misselijk van en ik heb nu ook overal jeuk.
Had die bak maandag nog schoongemaakt!
sorry alvast, heel verhaal dit, maar ik moet het ff van me aftikken. mân moeder is op vakantie en ik pas de aankomende twee weken voor haar op de kat. het heeft vijf minuten âhardâ gewaaid, VIJF MINUTEN, en tijdens die vijf minuten donderde het zonnescherm van de muur af door de wind? maar dan ook maar half, dus ik kon hem niet zelf weghalen want de ene kant zat nog muurvast met bouten. hoe die andere kant er dan af is gevallen is me een raadsel
ophangen kan ik zelf niet, is te zwaar, en omdat het gaat onweren kon ik het ook niet zo laten liggen tot morgen, de âarmâ van dat ding was stuk en ging bijna door het raam en als het weer ging waaien zou het sowieso misgaan dus ik heb de buren, die we nooit spreken, maar ingeschakeld en nu een paar uur later na aankutten in die klote hitte en proberen 'm weer terug op te hangen is ie er toch af want we konden m niet maken
maar alles is een ravage nu en ik kan wel janken gewoon omdat ik zo moe ben en me zo kut voel en ik vind het ook kut voor mijn moeder dat haar hele tuin nu aan gort is terwijl ik hier pas net een paar uur ben
godverdomme
Jij hebt er helemaal niks aan kunnen doen hè? Het is heel vervelend voor je moeder, maar dit was ook gebeurd als zij gewoon thuis was geweest.
Wel heel klote dat je dit in die hitte moest zien te fixen.
Ja, dat is ook zo. Op een andere dag had ik er ook niet zo heftig op gereageerd maar het was echt de laatste druppel na deze kutweek met die hitte.
Maar je hebt gelijk, het was sowieso wel gebeurd, dat moest ik even horen. Thanks
Mijn katten gingen steeds in de warmste kamer liggen en gingen daarna liggen hijgen want warm. Heb ze een paar keer in de koelste kamer gelegd en in de warme kamer even hun favoriete slaapplekjes weggehaald. Als ze de hitte aan konden, had ik dat overigens niet gedaan hoor.
Slapen de kinderen eindelijk op tijd, lig ik al uren wakker. Ben zĂł moe maar val gvd niet in slaap?! HOE DAN?!
Neee, âwiltâ zou uit de Nederlandse taal geschrapt moeten worden. Zo lelijk.
Vooral dan hij/zij wilt, lees dat zo vaak ook op het forum
Hoe kom je aan nieuwe vrienden als je al oud bent? Ik ben bij Mn beste vriendin en wij willen een grote vriendengroep hebben die niet lame zijn.
We zoeken ongeveer 14 vrienden die houden van drinken, drank, en een drankje doen.
Iemand een idee?
Tinder
Kutzooi ik had vorig weekend op een festival laarsjes aan die eigenlijk altijd wel goed zitten qua maat maar ik denk door de hitte dat mijn voeten uitgezet zijn geweest waardoor het op een gegeven moment krap voelde bij mijn tenen. ??
En heb sindsdien echt een druk op mijn ene teen en nu zag ik dat die een beetje blauwig is en heb dus gegoogled en dat schijnt een bloeduitstorting te zijn met grote kans dat je nagel er op den duur afvalt, nooooo wat stom. Iemand ervaring mee?
Ik dacht dat de angst om alleen thuis te zijn / inbraak angst intussen wel weg was. Well I guess notâŚ
Godver, werd wakker door gerommel bij de buren op hun terras maar was ervan overtuigend dat het bij mijzelf was.
Twijfelde echt om te bellen maar toen zag ik ineens het hoofd van de buurjongen. Ik denk dat hij alcohol zocht aangezien ik daarna flessen hoorde tikken en de honden niet aansloegen (doen ze normaal de hele dag).
Oh shit ik ben door een mug gestoken in mân ringvinger, vlak boven mân ring en nu voelt het alsof mân vinger afgekneld wordt! Ringetje is een erfstuk dat ik al jaren draag en nu raak ik lichtjes in paniek omdat ik hem niet af kan doen en zie ik hele doemscenarioâs dat het kapotgeknipt moet worden.