Wat je even kwijt wilt #25

@Sjern @Monstertruck Toen ik net buiten was voelde het inderdaad nog warm genoeg aan, toch maar een korte broek en wat extra mee!

1 like

Ik heb een vrijgezellenfeest en we moeten sporten en daarna een feestje maar ik heb dus een hele hutkoffer bij. Ik zweet me nu al te pletter (altijd op mijn rug) en ik heb dus maar n jurkje bij maar nu n broek aan en pfff. Gedoe

Jaa ik heb ook wel eens zo’n blauwe nagel gehad maar die blauwe plek groeide gewoon soort van “uit” en het bleef wel een tijd gevoelig, maar m’n nagel is gewoon blijven zitten hoor!

1 like

Een vrijgezellenfeest waarbij je moet sporten is echt het stomste ooit :expressionless: Sterkte en veel plezier!

16 likes

@Ohappyday En per definitie geen ‘feest’.

11 likes

Ik droomde vannacht over m’n ex, en dat ik in zijn huis was (soort van ingebroken had? ik ben echt een creepy stalker in mijn slaap blijkbaar) en dat het meeeegagoed met hem ging en zijn hele huis verbouwd en groot en nice was nu
 Voel me zelf nu echt een mislukkeling :") beter is dat gevoel snel over.

1 like

Zo stom dat ik nu al dermate zweet dat ik een binnengekomen bestelling met kleding niet durf te passen. En ik wil niet weer douchen.

Hahahahaha ik hoop ook dat we de minst intensieve kiezen. Ik ga echt geen wipe out baan doen, mazzel. Heb me al opgeworpen als begeleider van een vriendin die diabetes heeft. @Banananana klopt. Maar na 18 uur is er eten, drank en een dj. Dus dan komt er wel een feestje :rofl:

1 like

Ik kan echt heel goed ruiken en ik heb het idee dat dat sinds ik de pil weer slik nĂłg erger is geworden.

Zulke dromen zijn naar :frowning:
Hoop dat je het van je af kunt zetten :heart:

Ik wil eigenlijk graag studeren in de bieb, want daar studeer ik veel beter. Maar daar heb ik geen stabureau natuurlijk. En ik heb zo’n last van mijn rug dat ik eigenlijk niet lang kan zitten.
Mijn lichaam gaat niet zo lekker op temperatuurschommelingen

<3
Ben nu met de trein op weg naar een andere stad, even gedachten verzetten. Al hoorde ik wel ook net van m’n moeder dat de kat vandaag of later deze week ingeslapen wordt

Ah sterkte :heart::heart:

1 like

Oh dat hoop ik dan ook! Ik durf niet te googelen hoe het eruit ziet als je een teennagel mist namelijk haha :sweat_smile:

1 like

Ik ben op vakantie in Sicilië en de eerste twee weken waren echt fantastisch, en nu zijn we in een buitenwijk van Palermo aan het strand beland en ik ben er helemaal klaar mee.

Massatoerisme, Amerikanen (ik heb echt aan weinig zon grote hekel als aan Amerikanen in Europa, sorry), stampvolle stranden, veel onvriendelijke mensen. Zo jammer dat we onze vakantie hier moeten afsluiten ipv aan de oostkust

3 likes

Haha, in Florence was dit idem dito. M’n vriend: “als er nog een keer iemand voor m’n neus stopt met lopen en met een nasale kutstem “OH MY GOOOOOD” roept, flikker ik ‘m van die brug!” :joy:

Ik wil heel graag nog een keer terug buiten het seizoen. Het is een prachtige stad, maar we hebben er door de drukte echt niet van kunnen genieten.

7 likes

Hahahahahaha dankjewel hiervoor, heel herkenbaar.

@Krabsalade ik zou het niet aanraden inderdaad. Maar wie weet wat meer buiten het seizoen inderdaad

Ben echt boos
 m’n ouders gingen een nieuwe kat ophalen bij het asiel. Van te voren commentaar op hoe het personeel deed wbt hun keuze. Asiel vond namelijk dat deze kat niet bij ze past. Nou de wereld was te klein want ze wisten Ă©cht wel wat ze wilde.

Woensdag middag katje opgehaald. Nu zeggen ze net dat ze haar niet gaan houden want het is niet ‘hun kat’. Wtf man. Neem je verantwoordelijkheid. Arm beestje heeft eindelijk een huis en word na minder dan een week alweer terug gebracht. En waarom? Omdat ze boven zit als m’n ouders beneden zijn en andersom. Ja duh. Ze is er net en moet nog wennen.

Ben echt woest gewoon
 Zo ga je toch niet met een dier om? T is geen handtas :face_with_symbols_over_mouth:

11 likes

Wat dom alsof het dier niet een paar weken (en soms maanden) nodig kan hebben om te wennen. Dat ze dat niet begrijpen.

Ik heb dit gehad, had m’n teen hard gestoten en een blauwe nagel die er dus afgevallen is. Gelukkig zat er al een nieuwe nagel onder maar het was idd best raar om te zien. Je ziet gewoon veel teen en weinig nagel.
Ik deed er dan maar een pleister rond als ik open schoenen aanhad. Duurde een jaar voor ik weer een normale nagel had.

1 like