Wat je even kwijt wilt #25

Ik heb dat besef van tijd al niet meer sinds mei, echt heel erg irritant. Soms weet ik wel welke dag het is maar de datum dan weer niet. Ben blij dat ik niet de enigste ben die dit heeft

Nee datum kan ik al helemaal niet onthouden idd

Ik heb zoveel gelezen vandaag, love it <3 Ik was vroeger zoā€™n kind dat 3x per week naar de bieb ging voor nieuwe boeken en als eerste van de klas avi uit was. Maar sinds halverwege de middelbare school is het aantal romans dat ik heb gelezen echt op maximaal 2 handen te tellen. Maar nu ben ik weer even back in the game! Heel fijn dat ik over 1 week ook eindelijk vakantie heb, dan kan ik dit mooi even vasthouden :slight_smile:

23 likes

Nou ik wilde lekker een broodje smeren maar die waren zwart van de schimmel. En nu?? Ubereats voor de 20e keer op een rijā€¦ my god

1 like

Haha ja dat vraag ik me ook altijd af hoe ze aan die bedragen komen. Ik ontvang 8 uur per maand (dus ongeveer 1.45u per week) ook voor ā‚¬600, - maar 5000 lijkt me inderdaad wel echt mega veel :exploding_head:

1 like

Naar de supermarkt nieuwe broodjes halen?

1 like

Die in de buurt is al dicht en ik heb geen zin om ver te gaan fietsen nu, ik heb het zooo warm

1 like

Het is nu officieel ā€˜kouderā€™ buiten (27Ā°) dan binnen (28Ā°-32Ā°) dus snel alles opengegooid.
Zit nu wel buiten lekgeprikt te worden door de muggen dus heb tegen beter weten in maar een citronellakaars aangestoken en naast me gezet. Ruikt iig wel lekker.

Mā€™n vriend had gekookt vandaag. Zo schat, we eten lekker petit fours. Ik zeg heh, dat is gebak? Nee kijk dan alles in kleine bakjes.
Hij bedoelde meer shared dining of tapas haha :joy:

34 likes

Hahaha petit voer

38 likes

@Vincent twee mensen hebben al uitgelegd dat Donny het verkeerd had begrepen en ze heeft ook haar excuses aangeboden.

Omdat je redelijk heftig reageert heb je dat misschien gemist.

1 like

Zit aangeschoten in de trein na een geslaagde vrijdagmiddagborrel en word ineens misselijk van achteruit rijden?! Wat is deze.

Haha ja ik denk dat ie precies dat bedoelde

1 like

Tijdens deze hittegolf heb ik trouwens veel te veel bilnaden gezien. Van die mannen die zonder shirt rondlopen en dan niet de moeite nemen om een passende broek te dragen. En dus niet alleen als ze bukken, maar gewoon een constant aanwezige bilnaad. Dat merk je toch?!

1 like

Ik wil niet hetzelfde voelen als gisterenavondā€¦
Please pray

Edit: te laatt ik roep het af ofzo

Edit 2: sorry voor mn gezeur

Nou op zich kan dat best hoor. Ik weet natuurlijk niet precies wat diegene kost, maar ik werk in de ggz en een uur bij ons kost 90-110 euro (psychiater of klinisch psycholoog zelfs 200 per uur geloof ik). En naast de hulp die aan jou geboden wordt, is er mogelijk ook nog intern overleg en verslaglegging wat erbij zit. 600 snap ik dus wel, 5000 is idd wel erg veel!

1 like

Mijn kat is nu harp aan het spelen met de uitstaande ventilator. Raar dier

21 likes

Er staat opeens echt een koel briesje, lekker alles doorluchten!

2 likes

Ik haat mezelf en ik haat mijn leven. Vrijdag en ik heb weer niks te doen. Hele weekend weer geen plannen en voel me nu alweer kut.

29 likes