Wat je even kwijt wilt #25

Ik vertrek morgen op een 4 daagse stedentrip en heb alle dagen regen… Heb echt geen zin meer om te gaan nu en blijf het liefst thuis. En dat terwijl ik al 2 jaar niet meer weg ben geweest op vakantie of stedentrip oid omdat ik het geld er niet voor had. Had daarom extra erg gehoopt op goed weer, maar ik heb weer pech natuurlijk.

Je emoji doet me zo erg denken aan

Heb verder geen tip sorry!

3 likes

image

Het begint donker te worden buiten.

3 likes

Ik krijg een raar gevoel bij jouw posts

M’n supervisor bekeek me net van top tot teen, echt een beetje viezig zegmaar. Bleh

Edit: ik zie dat deze post raar geformuleerd is, maar ik kan echt niet meer normaal nadenken door gebrek aan airco, overwerk en hooikoortshorror.

@Chesirecat douchen, warme handdoek tijdens het douchen en thee?

1 like

Ik ben echt benieuwd waarom

4 likes

Deze post., alsof er de draak wordt gestoken met het vrouw zijn, alsof je als je je nagellak eraf gehaald hebt niet meer kunt werken? vd week ook een rare post van deze persoon gezien.

Kan aan mij liggen hoor dan mijn oprechte excuses. Maar ik heb er een onderbuik gevoel bij

FSorry, het was van mijn kant geen waardeoordeel. Ik vroeg het me alleen af!

Huh dat zegt ze toch niet? Alleen dat haar nagels lelijk worden doordat ze de nagellak er af trekt en niet kan stoppen met de nagellak er af trekken?

11 likes

Oh dan heb ik het verkeerd begrepen, mijn excuses dan

Ik heb als kind in de auto een keer heel snel een pakje appelsap te snel gedronken en toen de auto onder gekotst. Sindsdien word ik al misselijk van de geur van appelsap. Hopelijk trok het bij jou snel weg

1 like

Haha ja het is goed gekomen hoor! Zit nu aan een pak water&fruit haha

1 like

Woow, het regent en onweert zo hard hier. De straat staat gewoon helemaal blank.

Waar woon jij?

Hè kut ik woon in noord Holland. Kijk net buienradar maar die bui gaat helaas niet hier komen

1 like

Hier regent het straks maar een klein beetje…maar ik reed rond 5 uur naar huis en ik kwam in de bui from hell terecht. Ik zag gewoon niks meer maar zo lekker die regen!

1 like

Ja ik zit lekker buiten in de regen wijn te drinken, echt welkom die verkoeling :blush:

1 like

@Chesirecat

1 like

Ik ben al dagenlang alle besef van tijd kwijt. Ik denk eens per uur: oké welke dag is het vandaag?

Vandaag vrijdag, morgen weekend. Maar ik moet gewoon werken hele weekend dus het voelt zo anders. Vrienden zijn op vakantie dus die houden me ook niet bij de les. Ik vind het maar lastig.